منهای فوتبال

9344
اکبری: از نمایش خوب بازیکنانم تشکر می کنم

اکبری: از نمایش خوب بازیکنانم تشکر می کنم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: «یک سری نکات را به بازیکنان انتقال دادیم و خداراشکر بازیکنانم امروز و در بهترین شرایط ممکن، عملکرد واقعی خود را به نمایش گذاشتند، چه بازیکنان درون زمین و چه حتی آنهایی که از زمین بیرون آمدند همگی به تیم کمک کردند.»

به گزارش ایران ورزشی؛ پیمان اکبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران بعداز شکست  آمریکا در هفته سوم لیگ ملتها ف این پیروز یا به مردم تقدیم می کند:«این پیروزی را به مردم خوب کشورم تبریک می‌گویم. به بازیکنانم خسته نباشید و  تبریک جانانه می‌گویم، بچه ها امروز رقابت خوبی را به نمایش گذاشتند. همه می‌دانند که  دو هفته قبل، عملکرد خوبی نداشتیم و بیشترین تلاش‌ما  این بود که  چند روز گذشته و زمانی که داشتیم هم از نظر روحی و روانی و هم از نظر فنی و آنالیز، بتوانیم یک سری نکات را به بازیکنان انتقال دهیم و خداراشکر بازیکنانم امروز و در بهترین شرایط ممکن، عملکرد واقعی  را به نمایش گذاشتند، چه بازیکنان درون زمین و چه حتی آنهایی که بیرون  زمین بودند همگی به تیم کمک کردند.»

او درباره  تغییر پست میثم صالحی به لیبرو و محمدرضا حضرت‌پور به دریافت‌کننده توضیه می دهد : «دو سه روز اخیر خیلی  به این مساله پرداخته شد. آن‌هایی که جزئی از خانواده والیبال هستند و از مسائل فنی سررشته دارند می‌دانند که به خاطر آسیب دیدگی پیشین میثم صالحی، برنامه‌  داشتیم تا هر هفته دو رقابت را برای او در نظر بگیریم و در دو بازی  او استفاده کنیم. میثم در بازی با هلند و آلمان بازی می کند و قطعا در بازیهای  آینده از میثم صالحی به نحو احسن  استفاده می کنیم.»

به گفته اکبری حضرت پور امروز به تیم کمک کرد : «محمدرضا حضرت‌پور، از قبل می‌دانستیم  اکثر بازیکنان تیم ملی آمریکا سرویس‌های پرشی و قدرتمندی می زنند و آن کاری که امروز از حضرت‌پور انتظارش را داشتم به نحو احسن  اتفاق افتاد و در مقاطعی از بازی با آمریکا که در دریافت، به مشکل خوردیم، او به تیم‌  کمک زیادی کرد.»

اکبری از همه بازیکنانش راضی است:« در مجموع از همه بازیکنانم بابت نمایش خوب امروزشان تشکر می‌کنم و به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم در دیدارهای بعدی‌‌ نیز با همین روحیه و جنگندگی برابر رقبا حاضر شویم.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال