کاظم اولیایی: نفر پنجم هیات مدیره بهتره دکتر ایروانی باشد

آزموده را آزمودن خطاست

کاظم اولیایی: نفر پنجم هیات مدیره بهتره دکتر ایروانی باشد

این روزها به دلیل اینکه لیگ تعطیل شده ، تمام نگاه ها متوجه تیم ملی است. اما در حالی که به دلیل حضور ملی پوشان در بازی جام ملتها مخاطب فوتبال نگاه باشگاهی را کنار گذاشته و فقط به موفقیت تیم ملی در  آسیا فکر می‌کند، ولی باشگاه‌هایی مثل استقلال فرصت پیدا کردند که هم در بخش مدیریت دست به تغییر بزنند و افراد جدیدی را به هیات مدیره اضافه کنند و هم به دنبال جذب بازیکنانی هستند که مدنظر نکونام است. در این میان واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس (به بخش خصوصی) نیز با تصمیم سازمان خصوصی‌سازی حتما باید انجام شوند تا بحث مالکیت مشترک دردسر ساز نشود. البته هر بار بحث خصوصی سازی وسط می‌آید به سرانجام نمی‌رسد. اگر همینطور بی توجهی ها به خصوصی شدن دو باشگاه مطرح کشور ادامه داشته باشد، بازهم  استقلال  نمی تواندآصدور مجوز حرفه ای را بگیرد و یک با دیگر آسیایی نخواهد شد. با توجه به مباحثی که به آنها اشاره شد به سراغ کاظم اولیایی رفتیم فردی که این روزها به مدیران باشگاه استقلال نزدیک است و برای موفقیت این تیم پیشنهاداتی در سطح مدیریتی می‌دهد.

فوتبال ایران

اولیایی: با فرافکنی قصد دارند تمرکز استقلال به هم بریزند

کسی در باشگاه امضای عضو هیات مدیره را جعل نکرد

اولیایی: با فرافکنی قصد دارند تمرکز استقلال به هم بریزند

«بیچاره هوادار» این جمله را به وفور از پیشکسوتان استقلال می‌شنویم. دلیلش هم کاملا واضح است استقلال حتی صدرنشین هم باشد آن قدر حواشی از سرو کله باشگاه فرو می‌ریزد که جمع کردنش کار یک مدیر و دو مدیر نیست.

فوتبال ایران

اولیایی: پرسپولیس با مدارک دروغین آسیایی شد

آنها هم باید از لیگ قهرمانان آسیا حذف می‌شدند

اولیایی: پرسپولیس با مدارک دروغین آسیایی شد

سال گذشته و بعد از حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا بر سر صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه پرسپولیس هم بحث‌هایی وجود داشت. در آن زمان گفته شد که وزارت ورزش نامه‌ای را زده و اعلام کرده مالکیت پرسپولیس به وزارت اقتصاد و دارایی واگذار شده و همین نامه در سامانه مربوط به صدور مجوز حرفه‌‌ای هم ثبت شده است.

فوتبال ایران

کاظم اولیایی :  سامره همان حلقه گمشده استقلال است

جنتلمنی که بازی را بلد است

کاظم اولیایی : سامره همان حلقه گمشده استقلال است

علی سامره سرپرست استقلال روزهای متفاوتی را تجربه می‌کند . در حالی که ابتدای فصل از طرف نکونام طرد شد و سرمربی استقلال خواستار برکناری او بود ،اما سامره با صبر توانست جایگاه خود در استقلال را پس بگیرد و حالا به فردی تبدیل شده که مسئولان استقلال و همچنین پیشکسوتان این تیم بشدت از او راضی هستند و از اقتدار او صحبت به میان می‌آورند. در همین راستا کاظم اولیایی که به تازگی با استقلالی‌ها همکاری می‌کند از سامره تعریف کرده است.

فوتبال ایران

کاظم اولیایی: حساسیت کارگروه روی قرارداد خالدآبادی است

باشگاه هوادار با استقلال همکاری کند، امتیازی کم نمی‌شود

کاظم اولیایی: حساسیت کارگروه روی قرارداد خالدآبادی است

پرونده استقلال به کمیته انضباطی ارسال شده و حالا این حسن زاده و دستیارانش هستند که باید در خصوص آنچه گفته می‌شود استقلال در سقف بودجه تخلف کرده تصمیم نهایی بگیرند. در این خصوص با کاظم اولیایی صحبت کردیم شخصی که به استقلال آمده تا در این زمینه‌ها بهاین تیم کمک کند.

فوتبال ایران