فوتبال ایران

1402
کاظم اولیایی :  سامره همان حلقه گمشده استقلال است

جنتلمنی که بازی را بلد است

کاظم اولیایی : سامره همان حلقه گمشده استقلال است

علی سامره سرپرست استقلال روزهای متفاوتی را تجربه می‌کند . در حالی که ابتدای فصل از طرف نکونام طرد شد و سرمربی استقلال خواستار برکناری او بود ،اما سامره با صبر توانست جایگاه خود در استقلال را پس بگیرد و حالا به فردی تبدیل شده که مسئولان استقلال و همچنین پیشکسوتان این تیم بشدت از او راضی هستند و از اقتدار او صحبت به میان می‌آورند. در همین راستا کاظم اولیایی که به تازگی با استقلالی‌ها همکاری می‌کند از سامره تعریف کرده است.

ایران ورزشی؛علی سامره سرپرست استقلال روزهای متفاوتی را تجربه می‌کند . در حالی که ابتدای فصل از طرف نکونام طرد شد و سرمربی استقلال خواستار برکناری او بود ،اما سامره با صبر توانست جایگاه خود در استقلال را پس بگیرد و حالا به فردی تبدیل شده که مسئولان استقلال و همچنین پیشکسوتان این تیم بشدت از او راضی هستند و از اقتدار او صحبت به میان می‌آورند. در همین راستا کاظم اولیایی که به تازگی با استقلالی‌ها همکاری می‌کند از سامره تعریف کرده است.

اولیایی در این خصوص گفت :« در آغاز فصل تصور می‌کردیم جنتلمن بودن علی ۳۰ ثانیه که اتفاقا بهترین خصلت یک مرد است ممکن است کار دست استقلال دهد، چرا که در این سال‌ها دیده بودیم جنتلمن بودن در برابر رقبایی که این مهم را رعایت نمی‌کنند تا چه اندازه به استقلال ضربه زده است.اما سامره روز به روز بیشتر نشان داد که تا چه حد لایق این موقعیت است. نشان داد بازی را بلد است و اگر لازم باشد جنتلمن بودنش را هم پشت در می‌گذارد و برای دفاع از حق استقلال هیچ کوتاهی نمی‌کند.» اولیایی در ادامه گفت:«در چند وقت اخیر بارها از حقوق هواداران استقلال دفاع کرده و زبان گویای آن‌ها بوده است. صحبت‌هایش پس از دربی حرف دل هواداران بود. او کارش را به خوبی بلد است و لایق احترام بیشتری از سمت استقلالی‌ها است»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران