صفحات
شماره هشت هزار و یکصد و شانزده - ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و یکصد و شانزده - ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - صفحه ۲۱

وزارت ورزش یک دایره بسته برای قهرمانان خودش ایجاد کرده است

امیری: به اعتراضم پاسخی نداده‌اند

سجاد انوشیروانی، آرین حاتمی، ایوب بهتاج و جلیل امیری کاندیدای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه‌برداری هستند، اما طبق شنیده‌ها انوشیروانی و بهتاج تأیید صلاحیت شده‌اند و جلیل امیری مدارک مدیریتی‌اش ناقص بوده است. حال این کاندیدا مدعی است درخصوص رد صلاحیتش به وزارت ورزش اعتراض کرده ولی پاسخی دریافت نکرده است.
 او می‌گوید: «پس از اعلام عدم صلاحیتم به بهانه نداشتن سوابق مدیریتی، اعتراضی در این خصوص و در زمان تعیین شده تهیه و به وزارت ورزش ارائه کردم که با گذشت دو هفته هنوز پاسخی دریافت نکرده‌ام.»
دبیر اسبق فدراسیون وزنه‌برداری افزود: «پس از آن به دفعات پیگیری‌های لازم را کردم و تنها پاسخی که به من داده می‌شود این بوده که باید منتظر بمانم تا کمیسیون بررسی مجدد صلاحیت کاندیداها تشکیل شود.  
جلیل امیری به تفاوت متن آیین‌نامه‌های انتخاباتی رؤسای فدراسیون‌های ورزشی در هیأت دولت با آیین‌نامه‌ای که وزارت ورزش اجرا می‌کند، اشاره کرد: «در آیین‌نامه هیأت دولت صراحتاً از مدیران صنعتی و دیگر بخش‌ها حمایت به عمل آمده و آنان را واجد شرایط شرکت در این انتخابات می‌داند ،ولی در آیین‌نامه وزارت ورزش امتیازی برای مدیران صنعتی و دیگر مدیران بخش‌های مختلف قائل نشده است. من سال‌ها به‌عنوان قائم‌قائم در باشگاه سایپا فعالیت کرده‌ام و در بخش‌های مختلف ورزشی نیز سابقه مدیریت داشته‌ام که هیچ یک از آنها در سوابقم محسوب نشده است. به نظر می‌رسد وزارت ورزش یک دایره بسته ایجاد کرده تا آنان بتوانند در انتخابات فدراسیون‌های ورزشی شرکت کنند.
در این دایره جایی برای افرادی مثل من که هم در بخش ورزش و هم صنعت سابقه مدیریتی دارم، وجود ندارد.»
جستجو
آرشیو تاریخی