صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و چهار - ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و چهار - ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۲۳

جهان

بازگشت مجدد میشل یئو
 به دنیای اکشن

میشل یئو، بازیگر برنده اسکار دوباره به دنیای اکشن بازمی‌گردد. این فیلم به کارگردانی بازیگر-کارگردان فرانسوی ملانی لورن و بر اساس فیلمنامه پی.جی کوشیری ساخته می‌شود.در این فیلم، یئو در نقش یک مادر مهاجر و اهل تجارت ظاهر می‌شود که تلاش می‌کند زندگی جدیدی برای خانواده‌اش بسازد. میشل یئو، بازیگر مالزیایی در دهه ۱۹۹۰ با فیلم‌های اکشن هنگ‌کنگی به شهرت رسید و بازیگر فیلم «فردا هرگز نمی‌میرد» از مجموعه جیمز باند و فیلم «ببر خیزان، اژدهای پنهان» بود. /مهر

 

حذف نشان «پرس‌تی‌وی» با فشار لابی اسرائیل

شبکه اجتماعی ایکس (توئیترسابق) اخیراً نشان یا همان تیک‌های آبی و طلایی را از حساب‌های کاربری شبکه انگلیسی‌زبان «پرس‌تی‌وی» و چند رسانه دیگر ایرانی حذف کرد.
این اقدام پس از انتشار گزارشی صورت گرفت که در آن آمده بود ایکس به چندین حساب کاربری متعلق به افراد و گروه‌هایی که توسط دولت امریکا تحریم شده‌اند، خدمات «پریمیوم» ارائه می‌کند.
 در گزارش منتشر شده، حساب‌های کاربری شبکه‌ انگلیسی پرس‌تی‌وی، اسپانیایی هیسپان تی‌وی و عربی العالم و همچنین چند خبرگزاری و وبگاه داخلی از جمله خبرگزاری‌های تسنیم، ایرنا، میزان و وب‌سایت رسمی اطلاع‌رسانی دولت فهرست شده است.
 حذف این نشان‌ها در حالی رقم خورد که لابی اسرائیل بر رسانه‌هایی که جنایات و نسل‌کشی رژیم‌صهیونیستی در نوار غزه را افشا می‌کنند، فشارهای زیادی وارد می‌کند.
/ایسنا

 

فیلم ریدلی اسکات از زندگی گروه بیجیز

ریدلی اسکات در حال مذاکره است تا کارگردانی فیلم «بیجیز» را برای پارامونت برعهده بگیرد. اسکات که در کنار گراهام کینگ و مایکل پراس به عنوان تهیه‌کننده فیلم زندگی گروه بیجیز که فعلاً بدون عنوان است حضور دارد، تأیید کرده است که کارگردانی آن را هم برعهده می‌گیرد.
بری گیب، آخرین برادر بازمانده از این گروه موسیقی، تهیه‌کننده اجرایی آن خواهد بود. موریس و رابین، دیگر اعضای گروه بیجیز، در سال‌های ۲۰۰۳ و ۲۰۱۲ درگذشتند./مهر

 

 

جستجو
آرشیو تاریخی