ورود دلار به کانال ۵۷ هزار تومان

طبق مشاهدات میدانی از بازار غیررسمی ارز، نرخ دلار دیروز و در ابتدای هفته با کاهش نسبت به هفته گذشته آغاز و به کانال ۵۷ هزار تومان وارد شد. به گزارش ایسنا، نرخ ارز در بازار غیررسمی در معاملات روز شنبه نسبت به هفته گذشته روند کاهشی را آغاز کرد و به کانال ۵۷ هزار تومان رسید.
بر پایه این گزارش از بازار غیررسمی، تا میانه روزگذشته دلار با قیمت ۵۸ هزار تومان برای فروش و با نرخ ۵۷ هزار تومان خریداری شد. همچنین یورو در این بازار با مبلغ ۶۳ هزار تومان به فروش رسید و با مبلغ ۶۲ هزار تومان خریداری شد. دلار دراین روز در ابتدای هفته و در قیاس با ابتدای هفته گذشته کاهش قیمت 5 هزار تومانی را شاهد است و طبق گفته بیشتر فروشندگان، احتمال تداوم کاهش ارز تا پایان هفته همچنان بالاست.
گفتنی است، روزگذشته ارز در بازار رسمی مرکز مبادله ارز و طلای ایران برای اسکناس دلار با مبلغ ۴۴ هزار و ۸۶۰ تومان، برای اسکناس یورو با مبلغ ۴۸ هزار ۷۶۴ تومان و برای اسکناس درهم با نرخ ۱۲ هزار و ۲۱۷ تومان به فروش رسید. همچنین حواله دلار با مبلغ ۴۱ هزار و ۸۹۴ تومان، حواله یورو با مبلغ ۴۵ هزار و ۳۲۰ تومان و حواله درهم امارات با نرخ ۱۱ هزار و ۴۰۷ تومان عرضه شد.

جستجو
آرشیو تاریخی