نجات درخت زندگی با کمک «آبان»

یکی از بازی‌های موبایلی جذاب ایرانی که بعد از مدتی به دلیل موفقیت در جذب مخاطب، در دسترس کاربران نینتندو و ایکس‌باکس هم قرار گرفت، بازی
«آن سوی باران» است. یک بازی ایرانی که با داشتن گیم‌پلی مناسب، گرافیک ساده و جذاب و 60 مرحله مختلف، می‌تواند گیمر را سرگرم و بدون خستگی ساعت‌ها مشغول این بازی کند. این بازی برای دوستداران محیط‌زیست هم می‌تواند جذابیت ویژه‌ای داشته باشد چراکه داستان آن، ماجراجویی‌های آخرین بازمانده نسل نگهبانان طبیعت را به تصویر می‌کشد که تلاش دارد درخت زندگی را دوباره احیا کند. «آبان» در مسیر نجات سرزمین خود و احیای این درخت، باید فعالیت‌های مختلفی انجام دهد و چالش‌های متفاوت و گاه پیچیده‌ای را پشت سر بگذارد. گرافیک جذاب و موسیقی آرام این بازی به گیمر کمک می‌کند با آرامش بازی را به پایان برساند. هر بخش این بازی عملاً یک پازل منحصربه‌فرد است و گیمر باید با سرعت و دقت آنها را حل کند. در واقع گیمر با حل هر یک از پازل‌ها، خلاقیت‌ خود را به چالش خواهد کشید. گیمر در این بازی می‌تواند بر پریدن، سر خوردن و حرکت‌های معلق آرام یا سریع «آبان» کاملاً تسلط داشته باشد و این حرکات را کنترل کند.
ازآنجا که طراحی مراحل فوق‌العاده این بازی همواره در حال تغییر است، «آن سوی باران» هیچ‌گاه تکراری و خسته‌کننده نمی‌شود. در تمام مراحل، سازه‌ها دائماً در حال حرکت هستند و گیمر هر لحظه مجبور است واکنش نشان دهد تا «آبان» سقوط نکند. این حرکت مداوم سازه‌ها بازی را جذاب‌تر کرده است. در این بازی می‌توانید همزمان 3 حرکت و به عنوان مثال بعد از پرش فقط دو حرکت دیگر مانند سر خوردن در هوا را انجام دهید و اگر بخواهید دوباره این کار‌ها را تکرار کنید باید پای «آبان» به سطحی صاف برسد.
جستجو
آرشیو تاریخی