صفحات
شماره هشت هزار و پانصد و چهل و هفت - ۱۱ شهریور ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و پانصد و چهل و هفت - ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - صفحه ۷

اخبار

حسابرسی سیستمی در دستور کار نظام مالیاتی
رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور از اجرایی شدن حسابرسی سیستمی در سازمان امور مالیاتی کشور در راستای ارتقای نظام مالیاتی از حیث هوشمندسازی، مؤدی‌مداری و پیش‌بینی‌پذیری خبر داد.
سیدمحمدهادی سبحانیان تصریح کرد: در این نوع حسابرسی، سازمان امور مالیاتی با انتخاب اظهارنامه مالیاتی بر‌اساس اطلاعات موجود در بانک‌های اطلاعاتی نسبت به حسابرسی سیستمی اظهارنامه اقدام و گزارش و برگ تشخیص مربوطه را به صورت سیستمی صادر و ابلاغ می‌کند. 
رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی افزود: در حسابرسی سیستمی اوراق تشخیص مالیات ظرف مواعد قانونی با حداقل نیروی انسانی صادر شده و حسب مقررات به مؤدی در زمان مقرر ابلاغ می‌شود و از ظرفیت نیروهای باتجربه و متخصص مالیاتی برای بررسی پرونده‌های بزرگ یا پرونده‌های مشکوک به فرار مالیاتی استفاده خواهد شد.
 
افتتاح ۱۰۰۴ پروژه کشاورزی
معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی از بهره‌برداری ۱۰۰۴ پروژه حوزه آب و خاک به ارزش یک هزار و ۵۷۵ میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد.
صفدر نیازی شهرکی با بیان اینکه از مجموع ۲ هزار و ۳۳۵ پروژه بخش کشاورزی ۱۰۰۴ پروژه مربوط به حوزه آب و خاک است، افزود: یک‌هزار و ۵۷۵ میلیارد تومان برای این پروژه‌ها هزینه شده که از این بین می‌توان به ساخت ۴ هزار و ۵۰۰ هکتار شبکه در استان آذربایجان غربی، یک هزار و ۳۰۰ هکتار سامانه در استان خراسان شمالی و ترمیم، لایروبی و مرمت بیش از ۱۰۰ قنات در استان کرمان اشاره کرد.
 
جستجو
آرشیو تاریخی