در ویلای اجاره‌ای رشت رخ داد

شلیک به استاد موسیقی و نامزدش

گروه حوادث: قتل هولناک زن و مرد جوان در ویلای اجاره‌ای کفترود رشت پلیس را با معمای جنایی تازه‌ای رو به رو کرد.

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، روز چهارشنبه خبر قتل زن و مردی جوان با شلیک گلوله در یک ویلای اجاره‌ای واقع در منطقه کفترود پیربازار رشت به پلیس اعلام شد. با ورود کارآگاهان پلیس مشخص شد یک زن ۳۶ ساله و یک مرد ۳۷ ساله غیربومی کشته شده اند. بررسی‌ها نشان داد زن جوان که یاسمین نام داشت از اساتید برجسته موسیقی و نوازنده سنتور بود.
وی اهل تفرش بود اما برای کار و تحصیل از مدتی قبل به رشت رفته و در ویلایی اجاره‌ای زندگی می کرد و قرار بود با مردی جوان به زودی ازدواج کند. اما باتوجه به‌عدم پاسخگویی وی به تماس‌های مکرر تلفنی مادرش، وی نگران حال وی شده و به یکی از دوستان دخترش گفته بود  برای جویا شدن از احوال او به ویلای مورد نظر برود اما وقتی دوست مقتول به ویلای مورد نظر رفت با دیدن درهای باز ویلا مشکوک شد و پس از ورود به ویلا با اجساد این ۲ نفر در خانه روبه‌رو شد.
سرهنگ «علیرضا حدادی» رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان  با بیان اینکه موضوع در دست بررسی است و دستگیری قاتل یا قاتلان در دستور کار پلیس قرار دارد، در تشریح این قتل گفت: بامداد چهارشنبه در پی اعلام وقوع دو فقره قتل در یک منزل ویلایی در حوالی شهر رشت، کارآگاهان آگاهی برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند و با مشاهده اجساد یک زن ۳۶ ساله و یک مرد ۳۷ ساله غیربومی که در این منزل ویلایی اجاره‌ای با سلاح گرم به قتل رسیده بودند، تحقیقات خود را برای بررسی موضوع و دستگیری قاتل یا قاتلان آغاز کرده‌اند و پس از روشن شدن ماجرا موضوع اطلاع‌رسانی خواهد
شد.
جستجو
آرشیو تاریخی