توضیح دادستان درباره مرگ متهم در مقر انتظامی گیلان غرب

گروه حوادث: همزمان با فوت یک متهم در مقر انتظامی گیلانغرب؛ دادستانی عمومی و انقلاب این شهرستان غربی استان کرمانشاه اطلاعیه‌ای صادر کرد.
سعید خدرویسی، دادستان عمومی و انقلاب گیلانغرب در این اطلاعیه اظهار کرد که متوفی مظنون اصلی قتل عمد یکی از شهروندان بود که روز سه‌شنبه با تصمیم مرجع قضایی و با صدور قرار تأمین کیفری مناسب در اختیار پلیس قرار گرفت. متهم روز چهارشنبه حین انتقال برای بازجویی در پلیس آگاهی بدحال شد و با وجود سرعت عمل مأموران و کمک عوامل اورژانس بیمارستانی فوت کرد.
دادستان عمومی و انقلاب گیلانغرب ادامه داد: بررسی اولیه از محل نگهداری متوفی و تن پیمایی جسد نشان می‌دهد هیچ علامتی از ضربه به بدن وجود ندارد و پزشکی قانونی برای تعیین علت تامه فوت وارد عمل شده است.
وی با بیان اینکه نتیجه تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد، از رسانه‌ها خواست تا تکمیل تحقیقات و بررسی علمی جسد توسط پزشکی قانونی از هرگونه گمانه زنی پرهیز شود.
 در این رابطه دادستان گیلانغرب به خبرنگار ایرنا گفت: متوفی به همراه ۲ متهم دیگر در پی وقوع یک فقره قتل عمدی به عنوان مظنونان اصلی دستگیر شدند.
خدرویسی با بیان اینکه ابعاد ۲ حادثه قتل عمد و فوت یکی از متهمان با حساسیت و جدیت در دست بررسی است، اظهار کرد: براساس تحقیقات اولیه به نظر می‌رسد انگیزه قتل عمد موضوع شخصی بوده و در بررسی اولیه اصابت جسم سخت تأیید شده است اما دلیل فوت یکی از متهمان مظنون به قتل عمد هنوز نامعلوم است.

جستجو
آرشیو تاریخی