اخبار

 یامگا به نساجی پیوست
بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال با امضای قراردادی راهی نساجی شد. کوین یامگا مدافع-هافبک فرانسوی فصول گذشته استقلال با امضای قراردادی به نساجی پیوست. این بازیکن در سه فصل حضور در استقلال با زدن 23 گل در تمام رقابت‌ها، دومین گلزن خارجی تاریخ این تیم بعد از دیاباته محسوب می‌شود. بیست‌ویک گل یامگا برای استقلال در لیگ برتر به ثمر رسیده که طبق آمار بهترین گلزن خارجی تاریخ این تیم در این لیگ است. با توجه به مصدومیت یامگا در فصل گذشته از ناحیه چشم، تأییدهای لازم مبنی بر سلامت و مجوز بازی وی از ایفمارک نیز گرفته شده است.


مدافع آلمانی مسی شد
مدافع آلمانی باشگاه تیرول که فصل گذشته در لیگ اتریش حضور داشته به مس رفسنجان پیوست. کوفی یبواه شولز مدافع باتجربه و بلندقامت آلمانی با نظر محرم نویدکیا و امضای قراردادی به مدت یک فصل به جمع نارنجی‌پوشان مس رفسنجان ملحق شد. این مدافع ١٨٨سانتیمتری با توانایی بازی در دو پست دفاع میانی و دفاع چپ سابقه حضور در لیگ فوتبال باشگاه‌های یونان و سوییس را نیز دارد و فصل گذشته در ٣٠ مسابقه لیگ اتریش برای تیرول به میدان رفته است. کوفی به عنوان سومین بازیکن خارجی فصل جدید مس رفسنجان پس از رونی وانکوای کامرونی و سباستین اسپاهیو، ملی‌پوش آلبانیایی به جمع شاگردان محرم نویدکیا پیوسته و نارنجی‌پوشان را در رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی همراهی می‌کند.


 پیشنهاد به نکونام
رضاوند را در اختیار باشگاه قرار بدهد
شادی نکردن رضاوند بعد از گلی که وارد دروازه الغرافه کرد، انتقاد بسیاری از پیشکسوتان این باشگاه را به دنبال داشته است. در همین راستا رضا رجبی، پیشکسوت استقلال نیز با تندی می‌گوید: «آقای رضاوند، شما با این کار آبروی استقلال را زیر سؤال می‌بری. بزرگتر از تو در تاریخ این باشگاه بازیکن تعویضی بوده‌اند، اما اعتراض نکردند. حالا تو گل که می‌زنی، قیافه می‌گیری؟ چطور همان مربی اگر تو را در ترکیب ثابت بگذارد، می‌شود بهترین مربی ولی وقتی تعویضی می‌آیی، ناراحت می‌شوی؟ این رفتارها یعنی چه که حاضر نیستی با شادی کردن انرژی مثبت به هواداران منتقل کنی؟ یعنی شما آقای رضاوند ناراحت بودی که برای استقلال گل زده‌ای؟ این نشان می‌دهد هوادار و پیراهن و لوگو برایت مهم نیست، فقط خودت را دوست داری. درحالی‌که همین هوادار و لوگو تو را به اینجا رسانده. من اگر جای نکونام بودم، همین امروز این بازیکن را در اختیار باشگاه قرار می‌دادم.» البته رجبی از عملکرد این بازیکن در دقایق کوتاهی که مقابل الغرافه بازی کرد، انتقاد نکرده و فقط رفتار او بعد از گلزنی را مورد نقد قرار داده است.


بلیت فروشی لیگ برتر از امروز
از ساعت 12 دیروز در سامانه بلیت فروشی لیگ برتر بلیت فروشی بازی پرسپولیس – آلومینیوم اراک آغاز شد.البته در 24 ساعت اول فقط آنهایی که کارت هواداری پرسپولیس را دارند می‌توانند بلیت بخرند و برای عموم از ساعت 12 امروز بلیت فروشی آغاز خواهد شد. به نظر می‌رسد با در نظر گرفتن گنجایش جایگاه ویژه در مجموع چیزی حدود 8 تا 8 هزار و پانصد نفر تماشاگر در  ورزشگاه شهرقدس حاضر باشند.


پرسپولیس دنبال کنسرت و تولید مستند
پیمان حدادی عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: با همکاری و کارهای ارزنده و شایسته‌ای که معاونت روابط عمومی باشگاه انجام داده است، بزودی همکاری باشگاه پرسپولیس با برخی از فیلمسازهای بنام کشور در خصوص تولید مستندها و فیلم‌های مربوط به پرسپولیس آغاز خواهد شد.وی گفت: همچنین معاونت روابط عمومی در پی اقداماتی در خصوص برگزاری بعضی از جشن‌ها و کنسرت‌ها مخصوص هواداران پرسپولیس است که این موارد در راستای افزایش درآمدزایی باشگاه و همچنین ارائه خدمات خاص به هواداران باشگاه است.


فهرست نهایی تیم‌ملی جوانان برای مقدماتی قهرمانی آسیا
تیم ملی فوتبال جوانان ایران در مرحله مقدماتی جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا با تیم‌های ملی لائوس، مغولستان و هندوستان در گروه G بازی خواهد کرد. از این رو لیست نهایی بازیکنان تیم ملی فوتبال جوانان برای حضور در این مسابقات مشخص شد. بر این اساس آرشا شکوری، آرمین عباسی، محمد گندمی،عرفان درویش عالی، حسام نفری، فرهان بزرگیان، یعقوب براجعه، حمیدرضا شمسی، ابوالفضل ذلیخایی، ابوالفضل سوختانلو، امیرمحمد رزاقی‌نیا، عباس کهریزی، اسماعیل قلی‌زاده، مبین دهقان، ابوالفضل زمانی، سینا معظمی‌تبار، یوسف مزرعه، ماهان صادقی، علی‌اصغر شیخ‌الاسلامی، افشین صادقی، ابوالفضل محمدی، کسری طاهری و ابوالفضل موردی به تیم ملی دعوت شدند. شاگردان حسین عبدی چهارشنبه چهار مهرماه ۱۴۰۳ به مصاف لائوس خواهند رفت.

جستجو
آرشیو تاریخی