مدیرعامل سازمان تأمیناجتماعی:
علیرغم مشکلات درآمدی انجام تعهدات متوقف نشد/ آغاز بازرسی از شعب تامین اجتماعی به زودی
جامعه
106798

مدیرعامل سازمان تأمیناجتماعی گفت: در روزهای اخیر که کشور با تجاوز جنایتکارانه رژیم صهیونیستی مواجه بود، همکاران کلیه بخش های سازمان ازجمله درمان، بیمهای و کلیه حوزه های ستادی بدون کوچکترین اختلالی مشغول انجام به وظیفه و خدمترسانی به ذینفعان سازمان و عموم مردم بودند که جای تقدیر و تشکر دارد.
ایران آنلاین: مصطفی سالاری در شورای اداری ادارهکل تامین اجتماعی شرق تهران گفت: از ابتدای سال و بویژه در خرداد ماه به دلایل مختلف، حوزه وصول منابع درآمدی سازمان دچار چالشهای جدی بوده است و از این جهت علیرغم تلاش همه جانبه همکاران، با توجه به افزایش میزان پرداختیها و تکالیف سازمان، عدم تعادل قابل توجه و کسری در وضعیت مالی ماهانه داشتیم و روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم اما علی رغم همه فشارهای مختلف و مشکلات متعدد تلاش کردیم به هر شکلی که هست انجام تعهدات نسبت به ذینفعان را به تاخیر نیاندازیم و متوقف نکنیم.
به گزارش ایسنا، سالاری افزود: از مهرماه سال گذشته و شروع به کار در دوره جدید، در راستای اصلاح موارد مهم مرتبط با سازمان تأمیناجتماعی، هشت آییننامه اجرایی از دولت دریافت کردیم و تصحیح و اصلاحیه برخی از این موارد را محقق کردیم.
وی اضافه کرد: در حوزه تقنینی و اصلاح سازوکارهای قدیمی در سازمان اقدامات خوبی با مشارکت ذینفعان و نهادهای ذیربط در حال انجام است که مساله پوشش بیمهای رانندگان سکوهای اینترنتی، بیمه کارگران ساختمانی، بازرسیهای کارگاهی و ساماندهی مشاغل سخت و زیانآور از این دست اقدامات است.
مدیرعامل سازمان تأمیناجتماعی با تشریح طرح استعدادیابی و جذب نخبگان به عنوان یکی از طرح های بیست گانه تحول آفرین و توسعه ای سازمان، توضیح داد: به دنبال جذب نیروی بخش بیمهای از بین نخبگان دانشگاهی هستیم و در این چارچوب، امسال و سال آینده مراحل جذب این افراد را در قالب آزمون و مراحل ارزیابی هفتگانه اجرایی میکنیم.
او با اشاره به پیشبرد طرحهای بیستگانه در قالب جلسات مستمر و منظم هفتگی در ستاد سازمان، خاطرنشان کرد: در این دوره فعالیت سازمان تأمیناجتماعی، رونمایی و اعلام سرویسهای جدید غیرحضوری فقط در صورت تحقق کامل ارائه خدمت به صورت الکترونیک انجام میشود.
وی افزود: بزودی گروهی منتخب از مناطق مختلف در قالب بازرسیهای موردی و هدفمند، نارساییهای فرایندی، سیستمی و سامانهای شعب را در سطح کشور، بررسی و مشکلات مرتبط را جهت پیدا کردن راهحل و رفع موانع به ستاد سازمان منعکس خواهند کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، در این جلسه که با شرکت قائم مقام، جمعی از معاونین و مدیران سازمان تامین اجتماعی برگزار شد؛ مدیران و روسای شعب اداره کل شرق تهران بزرگ به بیان دیدگاهها و نظرات خود در ارتباط با مسائل بیمهشدگان، ارائه خدمات غیرحضوری، حوزه وصول، بازرسیها، حوزه منابع انسانی و نیز پشتیبانی مطرح کردند.
انتهای پیام/