مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل روزنامه ایران با حضور وزیر فرهنگ برگزار شد

فرهنگ

60974
مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل روزنامه ایران با حضور وزیر فرهنگ برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه احسان صالحی و حسن روزی‌طلب مدیرعامل فعلی و سابق موسسه ایران با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش گروه فرهنگی ایران آنلاین، محمدمهدی اسماعیلی با اشاره به خدمات رسانه‌ای روز‌ی‌طلب در سال‌های گذشته به ورود وی به حوزه‌های مختلف از جمله تاریخ امنیت جمهوری اسلامی نیز اشاره کرد و وی را فردی مسلط و قوی در این حوزه دانست که ناشی از روحیه پایمردی و عدالت خواهی او بوده است.

وی ادامه داد: آقای روزی‌طلب با روحیه پرکار خود در کنار روزنامه‌نگاری در حوزه انتشارات، آثار مکتوب و پژوهش‌های مربوط به تولیدات سینمایی هم آثار کم نظیری را به ویژه درباره چهره منافقین رقم زد.

اسماعیلی افزود: اگر آقای صالحی نبود ما هیچ جایگزینی برای آقای روزی‌طلب متصور نبودیم تا بتوانیم سطح کیفی روزنامه را بالا نگه داریم  و  ان شا الله افق  گشایی های جدیدی را شاهد باشیم.

وزیر فرهنگ با بیان اینکه ما افتخار سربازی رهبر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را با هیچ چیزی عوض نمی‌کنیم مهم ترین افتخار را نشاندن لبخند رضایت بر چهره رهبر انقلاب توصیف کرد.

وی با بیان اینکه روزنامه ایران روزنامه دولت است، افزود: ما ۳۰۰ روزنامه در کشور داریم که یکی از آنها متعلق به دولت است آن هم در شرایطی که شاهد جنگ رسانه‌ای پیچیده هستیم و این موضوع کار بیش از حد و شبانه‌روزی می‌طلبد.


روزنامه ایران

 

روزنامه ایران

 

روزنامه ایران
 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار فرهنگ