ارتش رژیم صهیونیستی کادر درمان و بیماران را در غزه اعدام کرد

بین‌الملل

61879
ارتش رژیم صهیونیستی کادر درمان و بیماران را در غزه اعدام کرد

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، گفت؛ ارتش رژیم صهیونیستی اقدام به اعدام مستقیم کادر درمانی و بیماران در بیمارستان شفا و بیمارستان های شمال غزه کرد.

به گزارش گروه بین الملل ایران آنلاین، «اشرف القدره» در این باره گفت: بیش از ۷۳۰ هزار نفر از اهالی شهر غزه و شمال نوار غزه از دریافت خدمات بهداشتی و درمانی واقعی محروم هستند. به همین دلیل خواستار برپایی بیمارستان های میدانی و ارسال تیم های پزشکی بین المللی با تخصص های متفاوت به دو منطقه غزه و شمال نوار غزه هستیم.

القدره افزود: برای تأمین نیازهای بهداشتی و درمانی مردم شهر غزه و منطقه شمال نوار غزه، به بیمارستان های میدانی با امکانات جراحی ۲۰۰ تختخوابی مجهز به اتاق عملیات و مراقبت های ویژه، آزمایشگاه و امکانات تشخیصی نیاز داریم.

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه تأکید کرد: کادر درمان تخصصی مان را که ستون فقرات خدمات پزشکی بودند از جمله متخصصان آزمایش و نمونه برداری تومورها، پیوند کلیه و سایر تخصص ها را از دست داده ایم.

وزارت بهداشت فلسطین روز چهارشنبه اعلام کرد شمار قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۳۳۸۹۹ شهید و ۷۶۶۶۴ زخمی افزایش یافته است.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار بین‌الملل