طوفان الاقصی| شلیک گازهای سمی به سمت ساکنان کرانه باختری/ شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۴۹ نفر رسید

بین‌الملل

62072
طوفان الاقصی| شلیک گازهای سمی به سمت ساکنان کرانه باختری/ شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۴۹ نفر رسید

حمله‌های توپخانه ای و دریایی اشغالگران علیه غزه و وقوع درگیری در کرانه باختری میان نیروهای مقاومت و عناصر صهیونیست، از جدیدترین اخبار مربوط به فلسطین است.

به گزارش گروه بین الملل ایران آنلاین، در کنار حمله‌های هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی توپخانه و قایق‌های جنگی این رژیم نیز خانه‌های مسکونی ساکنان نوار غزه را زیر آتش گرفتند.

برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران خانه‌های مسکونی

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی خانه‌های مسکونی در غرب رفح واقع در جنوب نوار غزه را بمباران کردند.

در جریان این حمله هوایی وحشیانه دست کم ۹ فلسطینی از جمله پنج کودک به شهادت رسیده و چند تن دیگر نیز زخمی شدند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنین شرق شهر رفح را بمباران کرده و حمله‌هایی را نیز علیه دیرالبلح واقع در مرکز نوار غزه انجام دادند.

علاوه بر این حمله‌های هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی اردوگاه النصیرات واقع در نوار غزه را در برگرفت.

حمله‌های توپخانه ای و دریایی اشغالگران علیه غزه

همزمان با حمله‌های هوایی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه توپخانه این رژیم نیز وارد عمل شده و جنوب محله الزیتون واقع در شرق شهر غزه را هدف قرار داد.

بامداد امروز شمال اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه نیز شاهد حمله‌های توپخانه ای شدید رژیم صهیونیستی بوده است.

علاوه بر این قایق‌های ارتش رژیم صهیونیستی نیز به سمت ساحل شهر رفح در جنوب نوار غزه آتش گشودند.

قایق‌های جنگی رژیم صهیونیستی سواحل دیرالبلح در مرکز نوار غزه را نیز هدف حمله‌های خود قرار دادند.

شلیک گازهای سمی به سمت ساکنان کرانه باختری

این در حالی است که نظامیان صهیونیست بامداد امروز نیز مانند روزهای گذشته به صورت گسترده به شهرهای مختلف کرانه باختری حمله کردند.

بر اساس گزارش شبکه فلسطین الیوم نظامیان متجاوز به منطقه بیت ریما واقع در شمال غرب رام الله یورش بردند.

این عناصر صهیونیست به همراه تجهیزات جنگی خود به اردوگاه نورشمس واقع در شرق طولکرم حمله کردند.

متجاوزان همچنین به منطقه بیت فوریک واقع در شرق نابلس یورش بردند که در جریان این تجاوز یک جوان ۲۴ ساله فلسطینی به ضرب گلوله عناصر صهیونیست زخمی شد.

نظامیان صهیونیست در این حمله به سمت شهروندان فلسطینی گلوله و بمب‌های صوتی و گازهای سمی شلیک و پرتاب کردند.

هدف قرار گرفتن صهیونیست‌ها در اردوگاه طولکرم

نیروهای مقاومت همزمان با یورش عناصر صهیونیست به شهرهای کرانه باختری وارد عمل شده و مانع پیشروی این متجاوزان اشغالگر شدند.

بر اساس گزارش شبکه فلسطین الیوم بامداد امروز درگیری‌های شدیدی میان نیروهای مقاومت فلسطین و اشغالگران صهیونیست در ورودی اردوگاه طولکرم به وقوع پیوست.

عناصر صهیونیست در ورودی اردوگاه طولکرم با بمب‌های دستی مورد استقبال نیروهای مقاومت قرار گرفتند.

در همین راستا گردان‌های قدس اعلام کردند که در واکنش به شهادت محمد جابر یکی از فرماندهان نیروهای مقاومت، پادگان صهیونیستی سالم را هدف قرار دادند.

جابر یکی از فرماندهان نیروهای فلسطینی در طولکرم بود که در جریان درگیری‌های ۱۸ ساعته با عناصر صهیونیست بعد از محاصره اردوگاه نورشمس به شهادت رسید.

بعد از شهادت محمد جابر نیروهای ملی و اسلامی در طولکرم عزای عمومی اعلام کردند.

استقبال فلسطینی‌ها از اشغالگران در اردوگاه طولکرم با بمب‌های دستی

بامداد امروز درگیری‌های شدیدی میان نیروهای مقاومت فلسطین و اشغالگران صهیونیست در ورودی اردوگاه طولکرم به وقوع پیوست.

عناصر صهیونیست در ورودی اردوگاه طولکرم با بمب‌های دستی مورد استقبال نیروهای مقاومت قرار گرفتند.

در همین راستا گردان‌های قدس اعلام کردند که در واکنش به شهادت محمد جابر یکی از فرماندهان نیروهای مقاومت، پادگان صهیونیستی سالم را هدف قرار دادند.

جابر یکی از فرماندهان نیروهای فلسطینی در طولکرم بود که در جریان درگیری‌های ۱۸ ساعته با عناصر صهیونیست بعد از محاصره اردوگاه نورشمس به شهادت رسید.

بعد از شهادت محمد جابر نیروهای ملی و اسلامی در طولکرم عزای عمومی اعلام کردند.

نبرد نیروهای مقاومت فلسطین با عناصر اشغالگر در کرانه باختری و نوار غزه در حالی ادامه دارد که روز گذشته روزنامه عبری زبان معاریو و پایگاه خبری عبری واللا اذعان کردند که رژیم صهیونیستی قادر به نابودی حماس نیست.

پایگاه خبری واللا گزارش که تصویر پیروزی کاملی که نتانیاهو وعده آن را داده بود، بین ساحل غزه و شهرک تخلیه شده المطله درهم شکست و پس از گذشت بیش از نیم سال از جنگ، کابینه رژیم صهیونیستی هنوز نتوانسته سیاست یا استراتژی مرحله بعد از جنگ را ارائه دهد.

منبع مذکور اشاره کرد که در چنین شرایطی، حماس ثابت و پابرجا مانده و دوباره به قدرت بازگشته است و نتانیاهو بخاطر عدم فروپاشی ائتلاف دولتی خود، از اتخاذ تصمیمات سیاسی سخت خودداری می‌کند و همه را بلاتکلیف نگه داشته است.

تداوم حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه/شهادت ۱۱ فلسطینی

حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه صبح امروز نیز ادامه یافت و جنگنده های رژیم صهیویستی مناطق زراعی و دو منزل را در دو منطقه شهر غزه بمباران کردند.

بر اثر این حملات جدید، دستکم ۱۰ فلسطینی به شهادت رسیدند که در میان آنها هشت کودک وجود دارد.

همچنین شماری نیز بر اثر این حملات زخمی شدند.

از سوی دیگر سازمان دفاع مدنی فلسطین در غزه در بیانیه ای اعلام کرد که پس از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به آپارتمانی در غرب رفح، پرسنل آن به دنبال بیرون آوردن شهدا از زیر آوار هستند.

منابع خبری با اشاره به بمباران منزلی در محله السلام در شرق شهر غزه نیز از انتقال مجروحان این حادثه به بیمارستان ابویوسف النجار در رفح خبر دادند، اما آمار دقیقی از شمار مجروحان ارائه ندادند.

این درحالی است که شاهدان گزارش دادند در این حمله، یک زن فلسطینی شهید و دو نفر دیگر زخمی شدند.

از سوی دیگر به دنبال هدف قرار گرفتن آوارگان در منطقه المواصی در جنوب نوار غزه، شماری زخمی شدند.

این در حالی است که روز گذشته، وزارت بهداشت نوار غزه با ارائه گزارشی از آمار شهدا و زخمی‌های تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی به این منطقه طی حدود ۲۰۰ روز گذشته خبر داد.

در این گزارش آمده است: تعداد شهدای فلسطینی در نوار غزه به ۳۴ هزار و ۱۲ نفر افزایش یافته است. بر اساس این گزارش، تعداد زخمی‌ها در این منطقه هم به ۷۶ هزار و ۸۳۳ نفر رسیده است.

شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۴۹ نفر رسید

وزارت بهداشت فلسطین ظهر امروز (شنبه) اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در ۴ مورد جنایت در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۷ شهروند فلسطینی را شهید و ۶۸ نفر دیگر را زخمی کرد.

بر اساس این گزارش، با احتساب این شهدا، شمار شهدای فلسطین از آغاز تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) به ۳۴ هزار و ۴۹ نفر و شمار زخمی ها نیز به ۷۶ هزار و ۹۰۱ نفر رسید.

این خبر در حالی منتشر می شود که منابع خبری امروز از شهادت شماری دیگر از ساکنان نوار غزه بر اثر حملات جدید رژیم صهیونیستی به این منطقه خبر داده بودند.

بر اساس این گزارش، حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه صبح امروز نیز ادامه یافت و جنگنده های رژیم صهیویستی مناطق زراعی و دو منزل را در دو منطقه شهر غزه بمباران کردند.

بر اثر این حملات جدید، دستکم ۱۰ فلسطینی به شهادت رسیدند که در میان آنها هشت کودک وجود دارد.

همچنین شماری نیز بر اثر این حملات زخمی شدند.

از سوی دیگر سازمان دفاع مدنی فلسطین در غزه در بیانیه ای اعلام کرد که پس از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به آپارتمانی در غرب رفح، پرسنل آن به دنبال بیرون آوردن شهدا از زیر آوار هستند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار بین‌الملل