الهیان در گفت‌وگو با «ایران آنلاین» مطرح کرد؛

نقش موثر رئیسی در هماهنگی میان اعضای شورای عالی امنیت ملی

صفیه رجایی هرندی

صفیه رجایی هرندی

سیاست

62223
نقش موثر رئیسی در هماهنگی میان اعضای شورای عالی امنیت ملی

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به موفقیت عملیات وعده صادق گفت: هماهنگی‌های موجود بین دستگاه‌های مختلف منجر به موفقیت این عملیات شد و رئیسی به‌عنوان رئیس شورای‌عالی امنیت ملی نقش مهمی در ایجاد هماهنگی‌ها و حمایت از این عملیات داشت.

زهره الهیان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌‌وگو با خبرنگار سیاسی ایران آنلاین با اشاره به انجام موفقیت‌آمیز عملیات "وعده صادق" اظهار کرد: این عملیات، یک پیام بزرگ برای قدرت‌ها و جهان استکبار داشت و آن اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران تمام‌قد برای حفظ خاک و تمامیت ارضی خود ایستاده و اجازه تحقیر ملت ایران وپایمال شدن حقوق این ملت پرافتخار را نمی‌دهد.

وی افزود: عملیات وعده صادق انعکاس بسیار گسترده‌ و وسیعی در افکار عمومی داشت و مایه دلگرمی و امیدواری ملت‌های آزاده جهان شد، ملت‌هایی که در طول چندین ماه گذشته از اوج جنایت‌های رژیم صهیونیستی و سکوت مجامع حقوق بشری و بین‌المللی خسته و بی‌طاقت شده بودند.

الهیان با بیان اینکه عملیات وعده صادق در نوع خود به جهت موفقیتی که کسب کرد، بی‌نظیر بود، گفت: این اولین باری بود که دیپلماسی و میدان هم‌جهت، هم‌سو و با یک هماهنگی صد در صدی عمل می‌کردند و موفقیت کسب شده حاصل جلسات و برنامه‌ریزی درست شورای عالی امنیت ملی به ریاست آیت‌الله رئیسی و با حمایت رهبر معظم انقلاب بود. 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس عنوان کرد: ما در این عملیات هماهنگی صد در صدی همه دستگاه‌ها از دستگاه دیپلماسی گرفته تا نیروهای مسلح، وزارت کشور و دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی را شاهد بودیم که پیش از آن ندیده بودیم.

وی با بیان اینکه عملیات وعده صادق یک جنگ ترکیبی علیه رژیم صهیونیستی به شمار می‌رفت، گفت: هماهنگی‌های موجود بین دستگاه‌های مختلف منجر به موفقیت این عملیات شد و رئیسی به‌عنوان رئیس شورای‌عالی امنیت ملی نقش مهمی در ایجاد هماهنگی‌ها و حمایت از این عملیات داشتند.

الهیان اظهار کرد: آقای رئیسی شخصا برای هماهنگی بخش‌های مختلف وقت کافی گذاشتند و حمایت از نیروهای مسلح به عمل آوردند. به کمک آمدن دستگاه دیپلماسی سیاسی برای موفقیت در عرصه میدان بسیار موثر و مشهود بود و این بار دیپلماسی و میدان همسو و هم‌افزا ظاهر شدند.

وی در پایان تاکید کرد: موفقیت عملیات وعده صادق نشان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران دارد که تحت دکترین دفاعی جمهوری اسلامی ایران با نگاه بلندوعالی مقام معظم رهبری محقق شد و این نگاه مقام معظم رهبری درطول سال‌ها ایران را به این سطح از بازدارندگی و اقتدار رسانده است.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست