اورگن، من را به یاد مازندران می‌اندازد

فلاح:‌ هدفم رفتن به NBA است

ورزش

64331
فلاح:‌ هدفم رفتن به NBA است

پارسا فلاح، بازیکن ایرانی تیم بسکتبال یوتای جنوبی در لیگ NCAA در تلاش است که شانس خود را برای حضور در لیگ حرفه‌ای NBA امتحان کند.

به گزارش گروه ورزشی ایران آنلاین، پارسا فلاح، بازیکن ایرانی تیم بسکتبال یوتای جنوبی در لیگ NCAA در تلاش است که شانس خود را برای حضور در لیگ حرفه‌ای NBA امتحان کند. کاپیتان اسبق تیم بسکتبال جوانان که از دو سال قبل برای بازی به کالج یوتای جنوبی رفته بود، به تازگی مسیر خود را تغییر داده و به دانشگاه اورگن استیت منتقل شده است. او در خصوص ترک یوتا می‌گوید: «من وقتی به امریکا آمدم، اینجا اولین دانشگاهم بود و دو سال هم در همین دانشگاه بودم و مردم اینجا را خیلی دوست دارم؛ ولی یکسری دانشگاه‌ها بیشتر از یوتا در چشم هستند و شبکه ملی امریکا بازی‌های بیشتری از آنها را نشان می‌دهد.» بازیکن سابق جوانان درباره ایالت اورگن و تیم اورگن استیت توضیح می‌دهد: «هنوز به اورگن نرفته‌ام. من سه روز آنجا بودم. خیلی سرسبز است، خودم بچه مازندرانم و من را یاد مازندران انداخت. کمی سردتر است. فقط باران آنجا کمی زیاد است. مربی تیم هم خودش پست چهار بوده و در NBA بازی ‌کرده و من هم قرار است در تیم او پست چهار بازی کنم که این یکی از مهم‌ترین دلایل انتخابم بود. به هر حال هدف من رفتن به NBA است.»
پارسا فلاح به وضعیت آمادگی خود هم اشاره می‌کند: «باید پست چهار با سایز خوب باشم؛ اغلب پست چهارهای اینجا قد ۲۰۵ دارند. سعی می‌کنم که چابک‌تر شوم و بتوانم پست یک تا پنج را دفاع کنم، به همین دلیل خیلی روی بدنم تمرکز می‌کنم.» وی به نظر می‌رسد که در NCAA خیلی رشد کرده است: «اینجا مربیانی در هر تیم هستند که تخصصی با بازیکنان کار می‌کنند. این دیگر به خودت بستگی دارد که چقدر تمرین می‌کنی. الان برادر خودم در تیم ملی بازی می‌کند. همیشه به او می‌گویم که فکر نکن دلیل بهتر بودن بازیکنان امریکا چیز خاصی است. به نظرم بازیکنانی که در NBA بازی می‌کنند، واقعاً تمرین می‌کنند. کل زندگی آنها بسکتبال است. واقعاً سختکوش هستند و تلاش خیلی زیادی می‌کنند.»

پریسا غفاری
خبر‌نگار


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار ورزش