دستمزد داوران شرم‌آور است

دستمزد داوران شرم‌آور است

خیلی‌ها فکر می‌کنند کوپال ناظمی به تشویق گلاره داور شده و همیشه از او مشاوره می‌گیرد، اما خود گلاره در تمامی مصاحبه‌هایش به این نکته اشاره دارد که بخش اعظم افتخاراتش را مدیون برادری است که همیشه به او کمک کرده و مشاوره داده است.

ورزش

توضیحات معاون وزارت ورزش در مورد VAR

توضیحات معاون وزارت ورزش در مورد VAR

معاون وزارت ورزش و جوانان توضیحاتی درمورد تعلل برای ورود VAR ارائه کرد و گفت: توسط دولت و سازمان برنامه و بودجه اختصاص منابع مالی VAR مدتی است انجام شده و از لحاظ تامین منابع مشکلی نداریم اما خرید تجهیزات تشریفات قانونی نیاز دارد که درمورد این موضوع نیز سازمان برنامه و دولت کمک‌های زیادی کرده‌اند.

ورزش

اسماعیلی: به‌خاطر آسم به سراغ بوکس آمدم

اسماعیلی: به‌خاطر آسم به سراغ بوکس آمدم

امیر اسماعیلی بوکسور ۱۸ ساله تیم جوانان در رینگ قهرمانی آسیا طلا را از دهان شیر بیرون کشید. درحالی که همیشه کار بوکسورهای ما مقابل ازبکستان به اما و اگر می‌افتد او قهرمان جهان را در ۳ راند در هم کوبید تا بر بام آسیا بایستد. اسماعیلی که اصلاً میانه خوبی با بوکس نداشته است، به‌خاطر آسم سراغ این رشته آمده اما عشق او را پایبند کرده است. حالا به گفته خودش تازه اول راه است و می‌رسد روزی که با گرفتن اولین مدال المپیک، تاریخ را در آغوش بکشد.

ورزش

طلای المپیک مهم است نه کشتی‌گیر اعزامی

طلای المپیک مهم است نه کشتی‌گیر اعزامی

رئیس فدراسیون کشتی گفت: واقعاً در این شرایط آن‌ها چه کشتی باید با هم می‌گرفتند، برای‌ ما مهم نیست که چه کسی به المپیک برود، مهم این است که برای ما طلا بگیرد. به نظر من تصمیمی که در مورد حسن یزدانی و اعزامش به مسابقات مجارستان گرفته شد، یکی از بهترین تصمیم‌ها بود. اینگونه نه حسن را از دست می‌دهیم و نه کامران را.

ورزش