حضور انتشارات ایران با بیش از ۱۵۰ اثر در نمایشگاه کتاب

فرهنگ

64777
حضور انتشارات ایران با بیش از 150 اثر در نمایشگاه کتاب

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از فردا ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با شعار «بخوانیم و بسازیم» در محل مصلی امام خمینی(ره) و در دو بخش حضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگی ایران آنلاین، بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی کشور از فردا چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه تا پایان روز شنبه بیست و نهم اردیبهشت ماه در حالی به میزبانی مصلی امام خمینی(ره) برپا خواهد شد که موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران با بیش از ۱۵۰ عنوان کتاب، مجله و ویژه‌نامه، بخش قابل توجهی از آثار برگزیده و مورد توجه مخاطبان عرصه نشر را در اختیار مخاطبان سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قرار می‌دهد.

نمایشگاه کتاب

همچنین، بزرگترین اجتماع فرهنگی مردم ایران، به سیاق ادوار سی‌وسوم و سی‌وچهارم در قالب نمایشگاه مجازی نیز برگزار خواهد شد. به این ترتیب موسسه انتشاراتی ایران در بخش مجازی نمایشگاه فعال بوده و علاقه‌مندانی که امکان بازید حضوری از نمایشگاه کتاب سال جاری را ندارند، می‌توانند با مراجعه به سامانه book.icfi.ir  به صورت شبانه‌روزی نسبت به خرید غیر حضوری کتاب اقدام کنند.

گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه آثار موسسه انتشاراتی ایران به راهروی ۲۱ غرفه ۵۰۶ سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مراجعه کنند.

نمایشگاه کتاب


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار فرهنگ