سفرای کشورهای صربستان، قزاقستان و فنلاند استوارنامه‌های خود را تقدیم امیرعبداللهیان کردند

سیاست

64991
سفرای کشورهای صربستان، قزاقستان و فنلاند استوارنامه‌های خود را تقدیم امیرعبداللهیان کردند

برخی از سفرای کشورها با امیرعبداللهیان خداحافظی و سفرای جدید استوارنامه‌های خود را تقدیم وی کردند.

به گزارش گروه سیاسی ایران آنلاین، برخی از سفرای کشورهای همسایه با امیرعبداللهیان خداحافظی و یفرای جدید استوارنامه‌های خود را تقدیم وی کردند.

اونتالاپ اونالبایف، سفیر جدید جمهوری قزاقستان در جمهوری اسلامی ایران عصر امروز چهارشنبه در آغاز ماموریت خود در کشورمان، در دیدار با دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، رونوشت استوارنامه خود را تقدیم کرد.

 

دمیر کواچویچ  سفیر جدید جمهوری صربستان در کشورمان عصر امروز چهارشنبه در آغاز ماموریت دیپلماتیک خود در جمهوری اسلامی ایران، با دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و رونوشت استوارنامه خود را تسلیم کرد.

 

یانی یوهانس رایانا سفیر جدید جمهوری فنلاند در جمهوری اسلامی ایران در آغاز به کار خود در کشورمان، بعد از ظهر امروز چهارشنبه ضمن دیدار با دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، رونوشت استوارنامه خود را تسلیم کرد.

 

جاشوا گاتیمو آگوتا سفیر کنیا در کشورمان در پایان ماموریت دیپلماتیک خود در جمهوری اسلامی ایران، امروز چهارشنبه ضمن حضور در وزارت امور خارجه و دیدار با دکتر حسین امیرعبداللهیان، با وزیر خارجه کشورمان خداحافظی کرد.

 

 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست