۶۰ طرح ورزشی مازندران در دولت سیزدهم تکمیل شد

استان‌ها

65859
۶۰ طرح ورزشی مازندران در دولت سیزدهم تکمیل شد

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران با بیان این که قبل از دولت سیزدهم ۸۲ طرح نیمه کاره ورزشی در این استان وجود داشت، گفت: در سه سال اخیر ۶۰ طرح ورزشی در شهرهای مختلف مازندران افتتاح شد.

به گزارش گروه استان‌های ایران آنلاین، علی رجبی اظهار داشت: در سال گذشته ۳۳ طرح ورزشی در شهرهای مختلف مازندران تکمیل و به افتتاح رسید.

وی افزود: در حال حاضر ۲۱ طرح ورزشی بالای ۵۰ درصد در مازندران وجود دارد که با تامین اعتبار که از سوی دولت انجام شد، تا دهه فجر امسال این طرح ها به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران با بیان این که در دور نخست سفر رئیس جمهور ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیر ساخت ورزش مازندران در نظر گرفته شد، خاطرنشان کرد: ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ورزش مازندران جذب شد که ۲۰۰ میلیارد ریال بیشتر از مبلغ مصوب بود.

رجبی ادامه داد: اجرای طرح آمایش سرزمینی در حوزه ورزش مازندران انجام خواهد شد و زیر ساخت های ورزشی هر شهر برابر با ظرفیت های همان شهر توسعه خواهد یافت.

این مقام مسئول تصریح کرد: از این به بعد کلنگ زنی بدون برنامه در حوزه ورزش مازندران انجام نخواهد شد و در شرایط فعلی تکمیل طرح های نیمه تمام اولویت دار از جمله برنامه های محوری در این استان محسوب می شود.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری - ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت - همراه با تعدادی از اعضای هیات دولت برای دومین بار در قالب سفر استانی مهمان مازندرانی‌ها است.

بهره‌برداری از طرح‌های جدید نهضت ملی مسکن، چندین طرح درمانی، سد گلورد، طرح تکمیل آبرسانی به شهر ساری، پارک جنگلی ۵۰۰ هکتاری ساری و چند طرح عمرانی دیگر و همچنین حضور در نشست شورای اداری، دیدار با علما، نخبگان و خانواده شهدا و مردم استان بخشی از برنامه‌های هفدهمین سفر رئیس‌ دولت سیزدهم در دور دوم سفرهای استانی است.

سفر نخست آیت‌الله رئیسی همراه با تعدادی از وزرا و اعضای هیات دولت سیزدهم به مازندران ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ انجام شد که افزون بر دیدار با اقشار مختلف مردم و بازدید از برخی طرح‌های زیرساختی، بهره‌برداری از چندین طرح عمرانی و تعیین تکلیف تعدادی از پروژه‌های نیمه‌کاره و بر زمین مانده، نتیجه آن در نظر گرفتن ۱۷۶ مصوبه برای اجرای طرح‌های مختلف با مجموع اعتبار مصوب بیش از ۱۷۷ هزار و ۸۹۸ میلیارد ریال بود.

از پایان سال ۱۴۰۰ تا کنون افزون بر ۱۲۶ هزار و ۴۱۵ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های مصوب سفر نخست رئیس‌جمهور به مازندران اختصاص یافت که معادل ۷۱ درصد کل اعتبار در نظر گرفته شده برای این طرح‌ها است.

به استناد آمارهای اعلام شده توسط دستگاه‌های اجرایی و استانداری مازندران، از مجموع ۱۷۶ مصوبه سفر نخست رئیس‌جمهور به مازندران ۷۸ مصوبه به طور کامل محقق شده، در ۸۹ مصوبه فرآیند اجرایی طی می‌شود و عملیات اجرایی با پیشرفت فیزیکی طبق برنامه در حال انجام است و اجرای ۹ مصوبه نیز در حال پیگیری است.


انتهای پیام/
منبع: ایسنا
دیدگاه ها
آخرین اخبار استان‌ها