با این انتخابات نمی‌توان به آینده امیدوار بود

کاظمی: اینچه درگاهی از افراد غیرمتخصص استفاده نکند

ورزش

66161
کاظمی: اینچه درگاهی از افراد غیرمتخصص استفاده نکند

زهرا اینچه‌درگاهی، رئیس فدراسیون ژیمناستیک شد تا به قول خودش این رشته را به روزهای خوب برگرداند. هر چند خیلی‌ها معتقدند برای اینکه ژیمناستیک از حاشیه‌ها دور شود رئیس فدراسیون باید اقدامات مناسب‌تری انجام دهد.

به گزارش گروه ورزشی ایران آنلاین، زهرا اینچه‌درگاهی، رئیس فدراسیون ژیمناستیک شد تا به قول خودش این رشته را به روزهای خوب برگرداند. هر چند خیلی‌ها معتقدند برای اینکه ژیمناستیک از حاشیه‌ها دور شود رئیس فدراسیون باید اقدامات مناسب‌تری انجام دهد. جواد کاظمی، کارشناس ژیمناستیک و رئیس سابق کمیته آکروژیم درباره حضور دوباره اینچه‌درگاهی در رأس فدراسیون گفت: «با انتخاباتی که صورت گرفت، نمی‌توان مطمئن به آینده بود. درست است که در این مجمع همه مجموعه وزارت و کمیته ملی المپیک با اینچه‌درگاهی همراه بودند ولی چینش بقیه اعضا مهندسی شده بود. نمونه بارز این مهندسی برکناری رئیس هیأت اصفهان بود که دو سال موفق داشت، اما 10 روز قبل از مجمع برکنار شد.» او در ادامه بیان کرد: «اگر رئیس فدراسیون بخواهد با اعمال قدرت به سمت همدلی که در مجمع از آن صحبت می‌کرد؛ نرود مطمئناً ژیمناستیک وارد حاشیه می‌شود. پس باید با شایسته‌سالاری تعداد الفتی‌ها را بیشتر و حتی مسیر موفقیت این ورزشکار را در المپیک پاریس فراهم کرد.» به نظر کاظمی مهدی الفتی تنها ژیمناست المپیکی باید حمایت شود: «الفتی برای رسیدن به المپیک تلاش زیادی کرده و با سخنان بی‌معنا نباید گذاشت لذت و این اتفاق خجسته که برای ایران است از ما گرفته شود. همه خانواده ژیمناستیک باید الفتی را یاری کنند تا در المپیک به موفقیت برسد یا خدای نکرده همانند دوره‌ای که سعیدرضا کیخا بدلیل دوصدم ثانیه در یک مسابقه و بخاطر کرونا المپیک را از دست داد، حقش ضایع شود.»

جواد کاظمی به استفاده از افراد غیرمتخصص در کمیته آکروژیم و آکروباتیک انتقاد دارد: «در سال 1399 و همزمان با حضور اینچه‌درگاهی سمت این کمیته را داشتم ولی حالا او از فردی استفاده می‌کند که تخصص ندارد.»

خبر‌نگار؛ پریسا غفاری

منبع: روزنامه ایران


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار ورزش