کمبود شدید دارو و سوخت در غزه

بین‌الملل

66521
کمبود شدید دارو و سوخت در غزه

سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد:ذخیره سوخت و داروهای اساسی در باریکه غزه به شدت کم و امکان جابجایی نیروهای درمانی به دلیل موانع امنیتی به شدت محدود است.

به گزارش گروه بین الملل ایران آنلاین، سازمان جهانی بهداشت با اشاره به کمبود شدید دارو و سوخت در باریکه غزه اعلام کرد که از توصیف وضعیت این منطقه عاجز هستیم.

 سازمان جهانی بهداشت روز یکشنبه ذخیره سوخت و داروهای اساسی در باریکه غزه به شدت کم بوده و امکان جابجایی نیروهای درمانی به دلیل موانع امنیتی به شدت محدود است. سازمان جهانی بهداشت اضافه کرد: «از توصیف وضعیت باریکه غزه عاجر هستیم و هم اکنون زمان آتش‌بس و ایجاد صلح برای غیرنظامیان در این منطقه فرا رسیده است».

این در حالی است که دکتر «اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت غزه امروز (یکشنبه) با گذشت 226 روز از جنگ، از افزایش تعداد شهدا به 35456 نفر خبر داد؛ 79476 تن دیگر نیز زخمی شده‌اند.طبق این بیانیه، ارتش اشغالگر طی 24 ساعت گذشته دست به 8 جنایت جدید زده که 70 شهید و 110 زخمی به دنبال داشته است.

امروز اما در یک مورد جنگنده‌های ارتش اشغالگر اسرائیل در ساعات بامدادی با بمباران یک خانه مسکونی در مرکز نوار غزه 30 نفر را به شهادت رسانده و دهها تن دیگر را مجروح کردند. آواربرداری و تلاش برای بیرون کشیدن کسانی که زیر حجم انبوهی از آهن و سیمان مانده‌اند، همچنان ادامه دارد.

منبع: فارس


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار بین‌الملل