حجت الاسلام حسنی در گفت‌وگو با «ایران آنلاین»:

شهید رئیسی رئیس جمهوری امام رضایی، انقلابی و در تراز ملت ایران بود

مصطفی خدابخشی

مصطفی خدابخشی

سیاست

66576
شهید رئیسی رئیس جمهوری امام رضایی، انقلابی و در تراز ملت ایران بود

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: شهید رئیسی رئیس جمهوری امام رضایی، انقلابی و در تراز ملت ایران بود.

حجت‌الاسلام و المسلمین «عباس محمدحسنی» رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایران آنلاین با اشاره به حادثه تلخ سقوط هلیکوپتر شهید آیت الله رئیسی و هیئت همراه گفت: این حادثه بسیار جانکاه بود، این مصیبت بزرگ و سنگین را به رهبر فرزانه انقلاب و ملت شریف ایران تسلیت عرض می کنم.

وی ادامه داد: شهید آیت الله رئیسی رضوان الله علیه در طول دوره خدمت خود ثابت کردند که یک رئیس جمهور امام رضایی، انقلابی و در تراز ملت ایران بود.

رئیس عقیدتی  سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: این شهید بزرگوار شبانه روز نمی شناخت و هیچ گاه کار را با ساعت شخصی خود تنظیم نمی کرد. برای این مرد خدمتگذار زمان هیچگاه مطرح نبود و به دنبال خدمت خالصانه برای مردم و انقلاب بود.

حسنی اذعان داشت: آیت الله رئیسی سربازی صادق برای رهبری و خادمی صادق برای ملت و امیدی برای آینده کشور بود که حالا از نعمت حضور ایشان محروم شده ایم. به آبروی امام رضا (ع) قسم می دهیم که این مصیبت وارده به ملت ایران جبران شود.

وی ادامه داد: در این سانحه ما روحانی بزرگی به نام آیت الله آل هاشم را از دست دادیم که ایشان یکی از روحانیون سرمایه ساز برای کشور محسوب می شدند. ایشان در استان آذربایجان شرقی استوانه ای قابل اتکا برای رهبری، مردم و انقلاب بودند.

حسنی در پایان گفت: این ضایعه بزرگ را به تمامی بازماندگان این حادثه تلخ تسلیت عرض کرده و از خداوند صبر برای این عزیزان مسالت داریم و امیدواریم ما رهروی صادقی برای این شهیدان که در راه خدمت به این مقام بالا رسیده اند، باشیم.
 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست