شاکری در گفت‌وگو با «ایران آنلاین»:

تابلوی زیبای خدمت‌گزاری آیت‌الله رئیسی در قلب ملت ایران جاودانه شد

صفیه رجایی هرندی

صفیه رجایی هرندی

سیاست

66584
تابلوی زیبای خدمت‌گزاری آیت‌الله رئیسی در قلب ملت ایران جاودانه شد

دبیر کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گفت: شهادت آیت الله رئیسی یک غم و اندوه بزرگ برای مردم است و تابلوی زیبای خدمت‌گزاری ایشان در قلب ملت ایران جاودانه خواهد شد.

مجتبی شاکری دبیر کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایران آنلاین اظهار کرد: ملت ایران با شهادت آیت الله رئیسی یک خادم و مخلص را از دست داد و مردم را از این لذت با او بودن هم که بسیار کوتاه بود محروم کرد.

وی همچنین ضمن عرض تسلیت خدمت مقام معظم رهبری و ملت ایران عنوان کرد: ما در بین کسانی که خدمتگزار مردم بودند چهره‌ای شاخص همچون آیت الله رئیسی را از دست دادیم و این یک غم و اندوه بزرگ برای مردم، عالم اسلام و مسلمانان منطقه و بسیاری از عدالت خواهانی که در جهان با ابعاد شخصیتی، علمی، افکار و اندیشه‌های ایشان آشنا بودند، خواهد بود.

شاکری ادامه داد: آیت‌الله رئیسی چهره منحصر به فردی بود که مردم ما با آن مواجه شدند و اکنون در یک بهت و تحیر به سر می‌برند، زیرا کسی را که با او بسیار خو کرده بودند، از دست دادند و این مسئله عشق ورزی و ارادت ورزی به آیت الله رئیسی در سفرهای استانی هم کاملا مشهود بود.

دبیر کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در پایان تاکید کرد: تابلوی زیبای خدمت گزاری آیت الله رئیسی در قلب ملت ایران جاودانه خواهد شد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست