کوثری در گفت‌وگو با «ایران آنلاین»:

استکبارستیزی مهمترین شاخصه شهید رئیسی بود

مصطفی خدابخشی

مصطفی خدابخشی

سیاست

66593
استکبارستیزی مهمترین شاخصه شهید رئیسی بود

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی یکی از مهمترین شاخصه های رفتاری شهید رئیسی را استکبار ستیزی دانست و گفت: جسارت ایشان در حضور در سازمان ملل باعث شگفتی سردمداران جهان شد.

سردار اسماعیل کوثری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایران آنلاین با اشاره به حادثه سقوط هلیکوپتر رئیس جمهور و هیئت همراه، این ضایعه بزرگ را به ملت بزرگ ایران تسلیت گفت و بیان داشت: درود می فرستیم به روح بلند شهدای این حادثه که طی آن بزرگانی همچون رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، استاندار آذربایجان شرقی، تیم حفاظت و تیم پرواز را از دست دادیم.

وی ادامه داد: از سال ها قبل آیت الله رئیسی را می شناختیم و ایشان همیشه به حسن خلق و رفتار صادقانه و خادمانه شهره بودند.

این نماینده مجلس بیان داشت: خدمت به مردم همیشه در دستور کار این شهید بزرگوار بود چه آن زمان که معاون قوه قضایه بودند، چه زمانی که رئیس قوه بودند و چه زمانی که فرمان اجرایی کشور را در سمت ریاست جمهوری در دست گرفتند.

کوثری ادامه داد: عدم تغییر در رفتار ایشان در سمت های مختلف را باید از محاسن بالای شهید رئیسی دانست. جایگاه و مقام وی را شیفته خود نکرده بود. ایشان با وجود اینکه بعد از انتخاب به عنوان رئیس جمهور با محدودیت های حفاظتی رو به رو بود اما روال خود در ارتباط با مردم را تغییر نداد.

وی تاکید کرد: صداقت، اخلاص، پاکی، پرکاری، با برنامه بودن و داشتن انگیزه بالا برای خدمت به مردم از مهمترین ویژگی های این شهید والامقام بود.

کوثری گفت: یکی دیگر از شاخصه های ایشان استکبار ستیزی بود که با آن جسارت در سازمان ملل حضور یافتند و باعث شگفتی سردمداران جهان شدند.

وی بیان داشت: ایشان در عمل نشان دادند که خواسته‌شان شهادت است و نهایتا به این خواسته الهی خود بعد از سال ها مجاهدت و حضور در دفاع مقدس رسیدند.
 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست