قاسمی در گفت‌وگو با «ایران آنلاین»:

حاج قاسم مرد میدان و شهید رئیسی مرد خدمت بود

مصطفی خدابخشی

مصطفی خدابخشی

سیاست

66636
حاج قاسم مرد میدان و شهید رئیسی مرد خدمت بود

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه آیت الله رئیسی ارادت ویژه ای به حاج قاسم سلیمانی داشت، گفت: اگر حاج قاسم مرد میدان بود آقای رئیسی مرد خدمت است. آیت الله رئیسی با پیوستی از مرد ایران و مرد خدمت در ذهن مردم ایران ماندگار شد.

هادی قاسمی رئیس سازمان بسیج دانشجویی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایران آنلاین با اشاره به حادثه سقوط هلیکوپتر رئیس جمهور و هیئت همراه گفت: یکی از ویژگی های اصلی شهید رئیسی این بود که نقش بازی نمی کرد و خودش بود و همین موضوع باعث شد تا هم در دل مردم جایگاه ویژه ای داشته و هم در پیشگاه خداوند عزیز باشد.

وی ادامه داد: اگر ایشان می گفت که باید به مردم خدمت کنیم این حرف از عمق وجودشان خارج می شد و یک سخنرانی صرف نبود. این شهید والامقام خود را به مثابه سیاستمداران روز دنیا نمی دانست که باید نقش بازی کنند بلکه وی انقلابی و مردمی بود و همین رویکرد زمینه ساز عاقبت بخیری وی را فراهم آورد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی اذعان داشت: شهید رئیسی توانسته بودند همه سلایق را گرد هم جمع کند و این یکی از نقاط قوت ایشان به حساب می آمد. در جلسه ای که دو سال پیش مدیران رسانه ای با ایشان داشتند یکی از خبرنگاران اصلاح طلب به شهید رئیسی گفت که این از قدرت شماست که توانستید حتی مخالفان را در کنار خودتان قرار دهید و آنان را نیز به نوعی امیدوار به آینده کنید.

قاسمی گفت: باید توجه داشت که شهید رئیسی به دنبال این نبود که رویکرد  و فعالیت هایش در دولت نهایتا در سبد چه کسی قرار می گیرد. این موضوع را می توان در عزم وی در اجرای پروژه های عمرانی بر روی زمین مانده دید. این شهید بزرگوار سعی داشت با رویکردی جهادی کار را پیگیری کند.

وی ادامه داد: از رفتن آقای رئیسی باید دید که حال مردم چطور است؟ این می تواند یک شاخص در خصوص جایگاه یک مسئول در جامعه باشد. قطعا مردم ایران از روستا تا شهر، اقوام مختلف و جناح های مختلف از رفتن ایشان ناراحتند که نمود آن را می توان در بیانیه ها و پیام های صادر شده از سوی جریان های مختلف در پی این حادثه مشاهده کرد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: شهید جمهور هدف بالایی را برای خود متصور بود و خود را محدود به جریان ها و احزاب نکرد و همین موضوع علت اصلی موفقیت ایشان است. شخصیت دوست داشتنی ایشان در بین مردم نتیجه عمل ایشان است.

وی بیان داشت: آیت الله رئیسی ارادت ویژه ای به حاج قاسم سلیمانی داشت. اگر حاج قاسم مرد میدان است آقای رئیسی مرد خدمت است. آیت الله رئیسی با پیوستی از مرد ایران و مرد خدمت در ذهن مردم ایران ماندگار شد.

 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست