سردار جوانی در گفت‌وگو با «ایران آنلاین»:

رئیسی تجسمی عینی از شهید رجایی بود

صفیه رجایی هرندی

صفیه رجایی هرندی

سیاست

66663
رئیسی تجسمی عینی از شهید رجایی بود

معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: آیت الله رئیسی سربازی بود که عمر خود را وقف خدمت به اسلام و ملت ایران کرد و در واقع رجائی دیگری بود که در جایگاه ریاست جمهوری به مردم خدمت کرد.

سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایران آنلاین اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی خادم‌الرضایی بود که در راه اعتلای ایران شهید خدمت شد.

وی ادامه داد: او سربازی بود که عمر خود را وقف خدمت به اسلام و ملت ایران کرد و در واقع رجائی دیگری بود که در جایگاه ریاست جمهوری به مردم خدمت کرد.

جوانی با بیان اینکه تمام دغدغه آقای رئیسی آبادانی و پیشرفت کشور بود، عنوان کرد: او سعی داشت مشکلات مردم را حل کند و همواره صادقانه با مردم مواجه می‌شد و شبانه‌روز خود را وقف خدمت به مردم کرده بود و در واقع یک مرد خستگی‌ناپذیر بود.

معاون سیاسی سپاه پاسداران با بیان اینکه رئیسی مصداق آیه َأشِدّاءُ عَلَى الكُفّارِ رُحَماءُ بَينَهُم بود، گفت: او سیاستمداری صدیق بود که در راستای تامین منافع ملت ایران مواضعی شفاف داشت.

وی ادامه داد: رئیسی سرباز ولایت، ولایت پذیر و ولایتمدار بود و همچون حاج قاسم در بحث حضور در میدان خطرپذیر بود و در این راه هم به شهادت رسید چون از حضور در حوزه‌های خطر دوری نمی‌کرد.

جوانی تاکید کرد: در دورانی که آقای رئیسی رئیس جمهور کشور بود، ایران موقعیت خوبی را در حوزه دیپلماسی منطقه‌ای و عمومی  و همچنین در داخل کشور پیدا کرد؛ او به گونه‌ای حرکت کرد که به عنوان یک خدمتگزار مورد توجه آحاد مردم بود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست