آل اسحاق در گفت‌وگو با «ایران آنلاین»:

شهید رئیسی در بیان مسائل قائل به ایجاد حجاب بین خود و مخالفان نبود

مصطفی خدابخشی

مصطفی خدابخشی

سیاست

66796
شهید رئیسی در بیان مسائل قائل به ایجاد حجاب بین خود و مخالفان نبود

وزیر اسبق بازرگانی گفت: آیت الله رئیسی توجه ویژه ای به دیدگاه های عمومی و نکات صاحب نظران داشت و در بیان مسائل حجابی بین خود و مخالفان نداشت و به نظر مخالفان خود میدان می داد چرا که به دنبال رسیدن به جامعیت در موضوعات بود.

یحیی آل اسحاق وزیر اسبق بازرگانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایران آنلاین با اشاره به حادثه سقوط هلیکوپتر رئیس جمهور و هیئت همراه گفت: شخصیت شهید رئیسی را باید با عنوان مردمی بودن یاد کرد. شخصیتی که هم دست اندرکاران و هم عموم مردم آن را به وضوح مشاهده و لمس کرده بودند.

وی ادامه داد: وی اعتقاد ویژه ای به مسائل معنوی داشت و عملکرد خود را با خط کش معنویت مورد سنجش و معیار قرار می داد. شهید رئیسی بر این باور بود که خدمت به مردم در جهت رضای خدا عبادت محسوب می شود. به عبارتی مردم محوری یکی از خصوصیات بارز و مشهود این شهید بزرگوار بوده است.

وزیر اسبق بازرگانی گفت: این شهید والامقام مساله خدمت به مردم را راه رسیدن به خدا می دانست. زمانی که ایشان در قوه قضائیه بودند به سفر حج رفتند و ما نیز در آن سفر بودیم. نوع عبادت ایشان و اخلاصشان در همان سال ها مشهود بود.

وی ادامه داد: باید گفت که شهید رئیسی آنگونه که در مسجد عبادت می کرد، در محل کار مشغول خدمت به مردم بود. ایشان امید آفرین، با اراده، قاطع و خستگی ناپذیر بود و سعی بر این داشت در محیط کاری خود نوعی نشاط همراه با قاطعیت را ایجاد کند. ایشان هرکجا حضور داشتند نشاط و انرژی نیز قابل لمس بود.

آل اسحاق بیان کرد: آیت الله رئیسی توجه ویژه ای به دیدگاه های عمومی و نکات صاحب نظران داشت و در بیان مسائل حجابی بین خود و مخالفان نداشت و به نظر مخالفان خود میدان می داد چرا که به دنبال رسیدن به جامعیت در موضوعات بود.

وی گفت: این شهید والا مقام علم، باور و عملش یکی بود که این نشانه ای از الگوبرداری وی از سیره ائمه و بزرگان دین است.
 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست