در گفت‌وگو با «ایران آنلاین»؛

سردار مومنی: آیت الله رئیسی توقف ناپذیر بود

آرزو نوروزجم

آرزو نوروزجم

جامعه

66818
سردار مومنی: آیت الله رئیسی توقف ناپذیر بود

رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: مردم داری و مردم باوری عمیقا در شهید رئیسی دیده می شد و همین موضوع زمینه ساز روحیه جهادی ایشان در اجرای ماموریت ها بود. ایشان توقف‌ناپذیر بودند.

سردار اسکندر مومنی رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی ایران آنلاین با اشاره به حادثه سقوط هلیکوپتر رئیس جمهور و هیئت همراه گفت: این ضایعه بزرگ را به رهبر انقلاب، ملت شریف ایران و خانواده این شهدای عزیز تسلیت عرض می کنم.

رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر پرکاری، تداوم در تلاش و خستگی ناپذیری را از ویژگی‌های آیت‌الله رئیسی دانست و اظهار داشت: این خصلت‌ها بر همگان مشهود بود به گونه‌ای که ایشان حتی یک روز تعطیل برای خود قائل نبود و دغدغه رسیدگی به معیشت و مشکلات مردم از هر قشری برای ایشان اولویت داشت.

وی افزود: ایشان مردم باور بودند و بر این نکته تأکید داشتند که بسیاری از مشکلات با حضور مردم قابل حل است و مردم داری و احترام و خدمت به مردم از خصوصیاتی بود که شهید جمهور به آن زبانزد بود.

مومنی با اشاره با توصیه رئیس‌جمهور فقید مبنی بر مشارکت مردم در حوزه‌های حساسی چون مبارزه با مواد مخدر خاطرنشان کرد: ایشان در بازدیدی که از نمایشگاه ستاد مبارزه با مواد مخدر داشتند بر این نکته تاکید کردند که در چنین حوزه هایی باید مشارکت مردم به صورت جدی دیده شود تا به نتایج مطلوب به دست آید.

این مقام مسئول گفت: باور به مردم‌داری و مردم باوری عمیقا در این شهید بزرگوار دیده می‌شد و همین موضوع زمینه‌ساز روحیه جهادی ایشان در اجرای ماموریت‌ها بود. ایشان توقف‌ناپذیر بودند و در صورتی که سازمان‌ها و نهادها به دست‌آوردی می‌رسیدند ضمن تشکر از فعالیت‌های صورت گرفته از مسئولان می‌خواستند تا قانع نباشند.

مومنی با تأکید بر اینکه از دست دادن آیت‌الله شهید رئیسی ضایعه بزرگی است تصریح کرد: امیدواریم ایشان و دیگر شهدای این سانحه هوایی با انبیا و اولیای الهی محشور شوند، مسئولیت مسئولین نظام در این شرایط بسیار بیشتر شده و باید با کار مضاعف نسب به پر کردن خلع ایجاد شده اقدام کنند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار جامعه