محمدیان در گفت‌وگو با «ایران آنلاین»:

شهید رئیسی تنها شخصیتی بود که در پذیرش ولایت دچار فراز و فرود نشد

مصطفی خدابخشی

مصطفی خدابخشی

سیاست

66838
شهید رئیسی تنها شخصیتی بود که در پذیرش ولایت دچار فراز و فرود نشد

مدیر کل اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: شهید رئیسی طی ۴۵ سال گذشته تنها شخصیتی بود که در پذیرش ولایت دچار فراز و فرود نشد.

عباس محمدیان مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایران آنلاین با اشاره به حادثه سقوط هلیکوپتر رئیس جمهور و هیئت همراه گفت: شهید آیت الله ابراهیم رئیسی ذوب در ولایت بود و ملاک عملش شاخص های ولایت بود. ایشان نه یک قدم از ولایت جلوتر گام برداشت و نه یک قدم عقب تر.

وی ادامه داد: شهید رئیسی طی ۴۵ سال گذشته تنها شخصیتی بود که در پذیرش ولایت دچار فراز و فرود نشد.

رئیس سابق بسیج رسانه اذعان داشت: این شهید والامقام در ادوار مختلف همیشه توجه اش به حق الناس بود چه آن زمان که در قوه قضائیه بود و چه آن زمان که تولیت آستان قدس رضوی را برعهده داشت.

وی گفت: زمانی که مسئولیت بسیج رسانه را برعهده داشتم چندین سفر استانی با ایشان همراه بودم و می دیدم که چگونه بر روی معیشت مردم حساس است. وی خود و خانواده اش را فدای ملت کرده بود.

محمدیان بیان داشت: شهید رئیسی هیچ گاه چیزی را برای خودش نخواست که نمونه بارز این ساده زیستی را می توان زندگی مادر ایشان دید که چگونه در طبرسی زندگی می کنند. به جرات می توان گفت که بعد از مقام معظم رهبری ایشان در بین تمام مسئولین نظام ساده ترین زندگی را داشتند.

وی گفت: ایشان همیشه بر این تاکید داشتند که در ارائه خدمت هیچ گاه مردم را چشم انتظار نگذارید تا کام مردم از خدمات ارائه شده شیرین شود.

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: شهید رئیسی به محرومان نگاهی پدرانه داشتند و در مقابل در برابر خستگی رخنه ناپذیر و در برابر دشمنان اسلام و جبهه مقاومت قاطع بود. ایشان را می توان یکی از پیشگامان وحدت بخشی بین شیعه و سنی دانست.

وی در پایان گفت: شهادت ایشان را تبریک و تسلیت گفته و امیدواریم با شهدای کربلا و حاج قاسم محشور شوند.
 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست