میرتاج‌الدینی در گفت‌وگو با «ایران آنلاین»:

رئیسی، شهید رجائی گام دوم انقلاب بود

صفیه رجایی هرندی

صفیه رجایی هرندی

سیاست

66861
رئیسی، شهید رجائی گام دوم انقلاب بود

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیسی، شهید رجائی گام دوم انقلاب بود و نشان داد که دوره شهید رجائی‌ها و شهید سلیمانی‌ها به پایان نرسیده و این راه همچنان ادامه دارد.

سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایران آنلاین اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی شهید راه خدمت به مردم بود و لقب زیبای خادم‌الرضا و خادم مردم شریف ایران به حق برازنده او بود.

وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی همچون شهید رجایی رئیس جمهور شهیدمان از زمانی که سکان ریاست جمهوری را در دست گرفت لحظه‌ای از خدمت به مردم بازنایستاد، گفت: او روزهای تعطیل و غیرتعطیل نمی‌شناخت و شب و روزش در راه حل مشکلات مردم و خدمت به مردم در حوزه‌های مختلف می‌گذشت؛ گویی می‌دانست که فرصت زیادی ندارد و سعی می‌کرد از فرصتی که در اختیار دارد به‌خوبی استفاده کند.

نماینده مردم تبریز در مجلس افزود: آیت‌الله رئیسی پس از افتتاح سد قیز قلعه‌سی بر خلاف خیلی‌ها که ممکن بود با ماشین باز گردند برای اینکه سریع‌تر به کار بعدی خود برسد با بالگرد بازگشت و دچار سانحه شد.

میرتاج‌الدینی خاطرنشان کرد: آیت الله رئیسی رئیس جمهور انقلابی و خدوم مردم بود و همه ویژگی‌های ساده زیستی را نیز در خود حفظ کرده بود.

وی با بیان اینکه من با آیت‌الله رئیسی ارتباط داشتم، گفت: او آن چنان متواضع و فروتن بود که گویی اصلا رئیس جمهور نبود و کاملا با مردم متواضعانه رفتار می‌کرد.

نماینده مردم تبریز در مجلس ادامه داد: آیت‌الله رئیسی در سفرهای استانی به مکان‌هایی سرکشی می‌کرد که حتی استاندار آن منطقه هم به آن نقاط سفر نکرده بود.

میرتاج‌الدینی با بیان اینکه رئیسی، شهید رجائی گام دوم انقلاب بود، گفت: او نشان داد که دوره شهید رجائی‌ها و شهید سلیمانی‌ها به پایان نرسیده و این راه همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای در راه خدمت به مردم به شهادت و جایگاه خود می‌رسند؛ گفت: عده‌ای هم در نوبت قرار دارند؛ راهی که رئیسی رفت باید حفظ شود، مسیر خدمت، تواضع، ساده زیستی و ولایتمداری که او در پیش گرفته بود باید حفظ شود تا نظام و انقلاب باقی بماند.

نماینده مجلس افزود: آیت‌الله رئیسی در دوران ما حجت دیگری بر مدیران سیاسی و ارشد شد و نشان داد که می‌توان مدیر و رئیس جمهور بود و از حواشی خاص قدرت‌طلبی و سیاست‌های خاص انحرافی دور ماند؛ می‌توان رئیس جمهور بود و خادم ولایت ماند؛ می‌توان رئیس رئیس جمهور بود و خالص و مخلص مردم ماند؛ می‌توان رئیس جمهور بود و زاهدانه عمل کرد و ساده زیستی را کنار نگذاشت؛ اینها برای ما الگو شد و ما باید آیت‌الله رئیسی را بیش از این بشناسیم.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست