مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

خدمات بی‌منت و شبانه‌روزی شهید رئیسی در یاد ملت می‌ماند

استان‌ها

66880
خدمات بی‌منت و شبانه‌روزی شهید رئیسی در یاد ملت می‌ماند

مجید منادی گفت: بی‌شک خدمات بی‌منت و شبانه‌روزی شهید رئیسی در یاد و خاطره همه ملت به‌ویژه اهالی فرهنگ، هنر و رسانه و مردم خوزستان باقی خواهد ماند.

به گزارش گروه استانی ایران آنلاین، در پی شهادت رئیس جمهور شهید آیت الله ابراهیم رئیسی و هیات همراه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان پیام تسلیتی صادر کرد.

در پیام مجید منادی آمده است:

«إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

حادثه دلخراش سقوط بالگرد و شهادت رئیس جمهور خدوم و پرتلاش خادم‌الرضا جناب حجت الاسلام رئیسی، دکتر امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه، آیت‌الله آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی، دکتر ملکی، استاندار و همراهانشان، مایه تأثر و تاسف همگان شد و لحظات سختی را برای ملت ایران رقم زد.

اینجانب ضایعه دردناک فقدان رئیس جمهور محبوب و مردمی و همراهان ایشان را به ساحت امام زمان عج رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، ملت شریف و بازماندگان تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال برای آن روح بلند، هم‌نشینی با اولیا و انبیای الهی را مسئلت دارم.

بی‌شک خدمات بی‌منت و شبانه‌روزی این شهید سعید در یاد و خاطره همه ملت به‌ویژه اهالی فرهنگ، هنر و رسانه و خصوصا مردم خوزستان باقی خواهد ماند و همین خدمات اسباب تعالی روح و مقام رییس جمهور شهید خواهد شد.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار استان‌ها