حشمتیان در گفت‌وگو با «ایران آنلاین»:

رئیسی مردی ولایی و تابع محض رهبری بود

صفیه رجایی هرندی

صفیه رجایی هرندی

سیاست

66894
رئیسی مردی ولایی و تابع محض رهبری بود

رئیس خانه احزاب ایران گفت: آیت الله رئیسی مردی و ولایی و تابع محض رهبری بود و همیشه مشکلات مردم جزو دغدغه‌های اصلی‌اش بود تا جایی که همیشه در سفرهای استانی با مردم می‌نشست و درد دل می‌کرد و بسیار متواضعانه به حرف‌های آنها گوش می‌داد.

قدرتعلی حشمتیان رئیس خانه احزاب ایران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایران آنلاین اظهار کرد: من با آقای رئیسی از سال ۱۳۷۵ و زمانی که نماینده مردم در مجلس پنجم بودم یعنی چیزی حدود ۲۸ سال پیش آشنا شدم و در طول این سال‌ها گاها ملاقات‌هایی هم با ایشان داشتم.

حشمتیان با بیان اینکه رئیسی انسانی اخلاق‌مدار و سختکوش بود، عنوان کرد: او هر جا احساس می کرد در کاری کوتاهی می‌شود سعی می‌کرد خودش امور را شخصا پیگیری کند.

رئیس خانه احزاب ایران افزود: آیت الله رئیسی همیشه بزرگوارانه با همه رفتار می‌کرد و بسیار متواضعانه به صحبت‌های سیاسیون گوش می‌کرد و پاسخ می‌داد.

وی با بیان اینکه من همواره با روسای جمهور گذشته هم برخوردهای زیادی داشتم، گفت: آقای رئیسی تنها شخصی بود که همیشه با آغوش باز با خانه احزاب برخورد می‌کرد و به راحتی وقت ملاقات می‌داد.

حشمتیان ادامه داد: در زمانی که رئیس قوه قضائیه هم بود خودش همیشه پای کار می‌آمد و امور را شخصا پیگیری و دنبال می‌کرد.

رئیس خانه احزاب ایران تاکید کرد: رئیسی همواره پشتکار زیادی در کارها داشت؛ او مردی و ولایی و تابع محض رهبری بود و همیشه مشکلات مردم جزو دغدغه‌های اصلی‌اش بود تا جایی که همیشه در سفرهای استانی با مردم می‌نشست و درد دل می‌کرد و بسیار متواضعانه به حرف‌های آنها گوش می‌داد و مردم هم طی تماس‌هایی که با خانه احزاب داشتند از ایشان قدردانی می‌کردند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست