حریفان بوکسورهای ایران در گزینشی المپیک چه کسانی هستند؟

ورزش

67240
حریفان بوکسورهای ایران در گزینشی المپیک چه کسانی هستند؟

قرعه‌کشی مرحله آخر رقابت‌های بوکس گزینشی المپیک در تایلند برگزار شد و بوکسورهای ایران حریفان خود را شناختند.

به گزارش گروه ورزشی ایران آنلاین، جلسه هماهنگی و قرعه‌کشی مرحله آخر رقابت‌های گزینشی المپیک، امروز (پنجشنبه ۳ خرداد) در بوکس برگزار شد و بوکسورهای کشورمان حریفان خود را در این مسابقات شناختند.

در رقابت‌های وزن ۵۱ کیلوگرم که با حضور ۵۱ بوکسور برگزار می‌شود، مهدی پرویزی پس از استراحت در دور نخست به مصاف برنده دیدار بوکسورهای یمن و آلمان خواهد رفت.

دانیال شه‌بخش در وزن ۵۷ کیلوگرم به مصاف احمد الکوم از لیبی خواهد رفت و در صورت برتری به مصاف برنده دیدار نمایندگان بلغارستان و مغولستان می‌رود. در این وزن ۶۳ بوکسور ثبت نام کردند.

رقابت‌های وزم ۶۳.۵ کیلوگرم با حضور ۶۵ بوکسور برگزار خواهد شد و علی حبیبی‌نژاد نماینده کشورمان در نخستین دیدار به مصاف جوناس‌ از نامیبیا می‌رود.

کسری طهماسبی در وزن ۷۱  در گام نخست با حسن کعبی از عربستان روبرو می‌شود و در صورت برتری باید به مصاف برنده دیدار بوکسورهایی از بریتانیا و مونته‌نگرو برود. در این وزن ۷۰ بوکسور حضور دارند.

در وزن ۸۰ کیلوگرم که ۵۶ بوکسور حضور دارند، میثم قشلاقی با کیم‌ جین‌ از کره‌جنوبی‌ مسابقه می‌دهد و در صورت برتری با برنده عربستان و دانمارک‌ رقابت می‌کند.

علی فتحی در وزن ۹۲ کیلوگرم با جمار‌ تالی‌ از آمریکا مبارزه خواهد کرد و در صورت برتری‌ با بوکسوری از فرانسه جدال خواهد داشت. در این وزن ۴۲ بوکسور حضور دارند.

بر اساس این گزارش، روزبه صفری در وزن ۹۲+ کیلوگرم به مصاف کدی‌ آگنس‌ از سیرالئون‌ می‌رود و در صورت برتری، با برنده ارمنستان‌ و برمودا‌ پیکار می‌کند. در این وزن نیز ۳۴ بوکسور به رقابت خواهند پرداخت.

مرحله آخر رقابت‌های گزینشی المپیک با حضور ۶۰۰ بوکسور از فردا( جمعه - ۴ خرداد ماه) در دو بخش زنان و مردان به میزبانی شهر بانکوک کشور تایلند آغاز می‌شود.


انتهای پیام/
منبع: تسنیم
دیدگاه ها
آخرین اخبار ورزش