اسماعیلی: شهید جمهور را مثل پدر خود می‌دیدم

فرهنگ

67246
اسماعیلی: شهید جمهور را مثل پدر خود می‌دیدم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تشریح خاطرات خود از شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی گفت: بیش از ۳ دهه است که پدرم را از دست دادم و برادر بزرگترم نیز در جبهه به شهادت رسید؛ رییس جمهور جای همه آنها را برایم پر کرد و مانند پدرم بود.

به گزارش گروه فرهنگی ایران آنلاین، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگوی زنده تلوزیونی در شرح خاطرات خود با رییس جمهور افزود: من در ۱۰ سال اخیر این توفیق را داشتم که مراوده و و اشتراک کاری بسیار بالایی با آیت الله رئیسی داشته باشم و آقای رئیسی تنها رئیس من نبود بلکه به نوعی استاد و بزرگترم بود.

وی افزود: بیش از ۳ دهه است که پدرم را از دست دادم و برادر بزرگترم نیز در جبهه به شهادت رسید؛ رییس جمهور جای همه آنها را برایم پر کرده بود و و یک کوهی بود که من به آن تکیه داشتم و من هم مانند همه افرادی بودم که به ایشان نزدیک بودند و تنها امتیازی که فکر می‌کنم در این میان بود آن مهر و محبت عمیقی بود که نسبت به من داشتند و این حب بسیار بالایی بود که من افتخار آن را داشتم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: بنده به بهانه‌های مختلف شب و روز خدمت ایشان بودم. این روزها تاسفم برای این است که چنین کوه و قله رفیعی را از دست دادیم. این روزها من بیشتر از اینکه احساس دوری داشته باشم از بی توفیقی خودم به هم ریخته هستم.


انتهای پیام/
منبع: ایرنا
دیدگاه ها
آخرین اخبار فرهنگ