بی‌بی‌سی دستور‌ از سرگیری تخریب رییس جمهور شهید را صادر کرد

سیاست

67332
بی‌بی‌سی دستور‌ از سرگیری تخریب رییس جمهور شهید را صادر کرد

همزمان با استقبال گسترده و میلیونی‌ مردم در تشییع پیکر شهدای خدمت در شهرهای مختلف، رسانه های ضدانقلاب خارجی و چهره ها و افراد مخالف دولت در داخل کشور خط تخریبی خود علیه رییس جمهور شهید و خدمات دولت او را پی گرفتند.

به گزارش گروه سیاسی ایران آنلاین، بی بی سی فارسی در تازه ترین مطلب خود درباره شهید آیت الله رئیسی دستاوردهای اقتصادی دولت سیزدهم را زیر سئوال برد.
 
مطلب بی بی سی جمع آوری همان مطالب خلاف واقع دراین باره بوده است که بارها توسط کارشناسان پاسخ داده شده اما نکته حائز اهمیت آنکه این مطلب بیش از آنکه از جهت محتوایی قابل پرداختن باشد، اسم رمز حمله به شهید آیت الله رئیسی بوده است چه آنکه پس از این مطلب برخی اکانت های توییری مخالف دولت مطالب تخریبی خود علیه دولت سیزدهم را از سر گرفتند.
 
خط اصلی محتوایی که این افراد به دنبال ضریب دادن به آن هستند این است که استقبال گسترده مردم نباید به پای موفقیت دولت سیزدهم و عملکرد موفق شهید رئیسی گذاشته شود. این خط محتوایی به صورت پرحجم در شبکه های مجازی با ادبیات مختلف پیگیری می شود. 
 
البته این افراد هرگز به این سئوال پاسخ نمی دهند که اگر دولت سیزدهم و آیت الله رئیسی تجربه و عملکرد موفقی نداشته چطور این جمعیت میلیونی برای قدردانی از زحمات در تشییع پیکر او و همراهانش حاضر شدند. 
برخلاف تلاش مخالفان شهید رییسی مردم بخوبی شرایط بحرانی کشور را که روحانی و وزرایش به ارث گذاشته بودند درخاطر دارند و تلاش گسترده رییس جمهور شهید و دولت سیزدهم در بهبود شرایط را به چشم خود دیده‌اند. 
 
به نظر می‌رسد با گرم شدن تنور انتخابات  جریان تحریف بیش از گذشته به‌دنبال تحریف چهره رییس جمهور شهید و مخدوش کردن تصویر او برآید، موضوعی که باید با آگاهی و نقش پذیری جریان دلسوز ایران اسلامی خنثی شود.
منبع: آرمان ایران

انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست