دفتر رسانه ای دولت فلسطین در غزه: قحطی دوباره بر شمال نوار غزه سایه می‌افکند

بین‌الملل

67662
دفتر رسانه ای دولت فلسطین در غزه: قحطی دوباره بر شمال نوار غزه سایه می‌افکند

امروز یکشنبه، دفتر رسانه ای دولت فلسطین در نوار غزه در بیانیه ای هشدار داد که به دلیل وارد نشدن مواد غذایی کافی، شبح قحطی به شمال نوار غزه بازخواهد گشت.

به گزارش گروه بین الملل ایران آنلاین، در بیانیه دفتر رسانه ای دولت فلسطین در نوار غزه آمده است:‌ ورود کمک های بشردوستانه به نوار غزه بسیار ناچیز و ناکافی است.

این بیانیه افزود که رژیم اسرائیل از آغاز تجاوز خود به نوار غزه، بطور عمدی تمام امکانات زیرساختی و حیاتی این منطقه را تخریب کرده است.

دفتر رسانه ای دولت فلسطین در نوار غزه با اشاره به اینکه مقدار سوختی که به نوار غزه وارد شده است حتی برای راه اندازی یک بیمارستان کافی نیست، افزود: جامعه جهانی ثابت کرد که برای وادار کردن رژیم صهیونیستی به توقف جنایاتش بصورت کامل ناتوان است.

این بیانیه افزود: بیش از ۸۰ هزار مجروح در داخل نوار غزه وجود دارند که یک سوم آنها برای درمان به امکاناتی نیاز دارند که این منطقه وجود ندارد.

دفتر رسانه ای دولت فلسطین در نوار غزه تصریح کرد: با توجه به بسته شدن گذرگاه رفح در مرز جنوب نوار غزه با خاک مصر، انتقال مجروحان به خارج از طریق گذرگاه کرم ابوسالم نیازمند دخالت های بین المللی است.

این بیانیه افزود: گذرگاه بیت حانون نیز پاسخگوی نیازها نیست و رژیم اشغالگر اسرائیل ادعا می کند که یک گذرگاه اضافی در شمال نوار غزه را باز می کند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار بین‌الملل