مرتضوی درآیین تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره):

«آیت الله رئیسی» یارصدیق امام (ره) و مقام معظم رهبری بودند

اقتصاد

68347
«آیت الله رئیسی» یارصدیق امام (ره) و مقام معظم رهبری بودند

وزیرتعاون، کارورفاه اجتماعی، درآیین تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) گفت: «آیت الله رئیسی » شهید جمهور، یار صدیق امام (ره) و مقام معظم رهبری بودند.

به گزارش گروه اقتصادی ایران آنلاین، «سید صولت مرتضوی» امروز - شنبه ۱۲ خرداد- همزمان با سی و پنجمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کرد.

وی دراین آیین اظهارکرد: در آستانه سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) آحاد مختلف جامعه وظیفه دارند در دفاع از میراث ماندگار به کرات با آرمان‌های امام خمینی (ره) تجدید میثاق کنند.

وزیرکار، هدف ازتجدید میثاق با بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را تأکید بر نظریه مترقی امام خمینی (ره) مبنی بر استواری حکومت دینی با محوریت ولایت فقیه عنوان کرد و گفت: حفظ جمهوری اسلامی ایران از واجبات است و این میراث ماندگارپایدارخواهد بود.

مرتضوی تأکید کرد: مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز بر خود لازم می‌داند با آرمان‌های امام شهدا که مهم‌ترین آن «جمهوری اسلامی ایران» است تجدید میثاق کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حکومت دینی با محوریت ولایت فقیه، میراث ماندگار امام (ره) است که باید از آن صیانت شود.

«سید صولت مرتضوی» به همراه معاونان، رؤسای سازمان‌های تابعه و جمعی از مدیران و کارکنان این وزارتخانه با نثار تاج گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان‌های والای امام راحل و شهدای سرافراز تجدید میثاق کردند.
 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار اقتصاد