آغاز عملیات اجرایی احداث هفتمین شهرک فناوری کشور به نام شهید جمهور

اقتصاد

68676
آغاز عملیات اجرایی احداث هفتمین شهرک فناوری کشور به نام شهید جمهور

عملیات اجرایی احداث شهرک فناوری شهید جمهور با پیش‌بینی ایجاد ۳۰۰ واحد شهرکی و اشتغال ۹ هزار نفری با حضور عباس علی‌آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت آغاز شد.

به گزارش گروه اقتصادی ایران آنلاین، در آیین آغاز عملیات اجرای این شهرک صنعتی همچنین فرشاد مقیمی معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، علیرضا فخاری استاندار تهران، عباس موسوی رئیس دانشگاه صنعتی شریف، محمود سیجانی مدیرکل صمت استان تهران، سعید صادقی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران و جمعی از مسئولین دستگاه‌های اجرایی استانی و فعالان اقتصادی نیز حضور دارند.

این شهرک در مساحت ۱۰ هکتار احداث خواهد شد که ۲۲ فروردین ۱۳۷۸ مصوبه هیات وزیران را برای ساخت اخذ کرده است.

تعداد واحد پیش‌بینی شده جهت استقرار شرکت‌های فناور، نوآور، استارت‌آپ و دانش‌بنیان در این شهرک ۳۰۰ واحد است و میزان اشتغال‌زایی آن ۹ هزار نفر پیش‌بینی شده است.

پروژه عملیات خاکی تا سطح سابگرید به همراه جدول‌گذاری در این شهرک صنعتی شروع شده که طبق پیش‌بینی‌های انجام شده تا مهرماه امسال به پایان می‌رسد.

حجم خاکبرداری در این پروژه ۱۷۰ هزار متر مکعب و حجم خاکریزی نیز ۸ هزار مترمکعب خواهد بود؛ همچنین در راستای این پروژه ۳.۵ کیلومتر جدول‌گذاری و ۱۷۰۰ متر خیابان‌کشی انجام می‌شود و میزان اعتبار لازم برای عملیات خاکی تا سطح سابگرید به همراه جدول‌گذاری ۲۵.۵ میلیارد تومان برآورد می‌شود.
 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار اقتصاد