کشف مواد مخدر در مازندران رشد یافته است

استان‌ها

69048
کشف مواد مخدر در مازندران رشد یافته است

استاندار مازندران، میزان افزایش کشفیات مواد مخدر در این استان را نگران کننده توصیف کرد و گفت: پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر نیازمند برنامه ریزی موثر و فرهنگ سازی است.

به گزارش گروه استان‌های ایران آنلاین، یوسف نوری روز یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران در ساری اظهار داشت: مسئولان دستگاه های اجرایی ذی‌ربط و خانواده در امر پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر باید اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی بر لزوم استفاده از ظرفیت های مردمی در امر مبارزه با مواد مخدر تاکید و افزود: مبارزه با مواد مخدر نیازمند استفاده از ظرفیت های مردمی و مشارکت همه جانبه آنان است.

نوری تصریح کرد: هیات های مذهبی و گروه های قرآنی نیز از ظرفیت های مناسبی در راستای جلوگیری و مبارزه با مواد مخدر برخوردار هستند و می توانند در این بخش فرهنگ سازی داشته باشند.

مقام عالی دولت در مازندران ادامه داد: مشارکت مردم و خانواده ها در امر مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد باید جدی گرفته شود و یک برنامه مدونی نیز در این راستا باید تهیه کنند.

نوری بر لزوم رفع مشکلات و موانع فراروی در امر مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد و گفت: علاوه بر رفع معضلات، مردم نیز باید پای کار باشند.

وی اظهار کرد: شهرداران مطابق با آن چه که در قانون تکلیف شده است باید نسبت به انجام وظایف محوله در راستای فرهنگ سازی مناسب در امر پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر، به وظایف خود عمل کنند.

استاندار مازندران افزود: مبارزه با مواد مخدر یک موضوع جدی است و پژوهش های بنیادی در امر پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر باید توسط مراکز دانشگاهی در دستور کار قرار گیرد و پایان نامه ها نیز مطابق با این اصل مهم تهیه شود.


انتهای پیام/
منبع: ایرنا
دیدگاه ها
آخرین اخبار استان‌ها