وزیر ورزش رفع مشکلات باشگاه‌ها را پیگیری کرد

ورزش

69591
وزیر ورزش رفع مشکلات باشگاه‌ها را پیگیری کرد

معاون وزیر ورزش با مدیران باشگاه‌های یزد برای بررسی توسعه ورزش قهرمانی دیدار کرد و از پیگیری وزیر ورزش برای رفع مشکلات باشگاه‌ها خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی ایران آنلاین، در نشستی که عصر امروز با حضور معاون فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان و مدیران عامل باشگاه‌های یزدی برگزار شد، مسائل و مشکلات باشگاه‌های ورزشی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان در این دیدار گفت: باشگاه‌ها رکن اصلی توسعه در ورزش به شمار می‌آیند و خوشبختانه در استان یزد، باشگاه‌های ساختارمندی در حال فعالیت هستند که نتیجه آن موفقیت‌های این باشگاه‌ها در کشور بوده است.

سید محمد شروین اسبقیان به نگاه ویژه وزیر ورزش و جوانان به مسائل باشگاه‌ها اشاره کرد و افزود: بسیاری از مشکلات و چالش‌های باشگاه‌ها با پیگیری مداوم وزیر ورزش و جوانان در حال رفع شدن است.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان تأکید کرد: حمایت و تقویت باشگاه‌ها می‌تواند به توسعه بیشتر ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در استان یزد کمک کند.

در این نشست، مدیران عامل باشگاه‌های یزدی نیز به بیان مشکلات و نیازهای خود پرداختند و از تلاش‌های وزارت ورزش و جوانان برای رفع این مشکلات تقدیر کردند.

آنها همچنین بر اهمیت حمایت‌های مستمر از باشگاه‌ها برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر در لیگ‌های کشوری تأکید کردند و خواستار توجه جدی مسئولان وزارت ورزش به این موضوع شدند.


انتهای پیام/
منبع: تسنیم
دیدگاه ها
آخرین اخبار ورزش