شهادت ۴۹۸ نفر از کادر درمان از آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه

بین‌الملل

69647
شهادت ۴۹۸ نفر از کادر درمان از آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه

هلال احمر فلسطین امروز (شنبه) اعلام کرد که از آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه در میانه مهر ماه گذشته تاکنون، ۴۹۸ نفر از کادر درمان این منطقه به شهادت رسیده اند.

به گزارش گروه بین الملل ایران آنلاین، ارتش رژیم صهیونیستی همچنین شهر رفح در جنوب منطقه نوار غزه را مورد حمله زمینی، هوایی و دریایی قرار داد.

همچنین شمار شهدای فلسطینی مناطق «التفاح» و «الشجاعیه» در شهر غزه به ۱۹ نفر افزایش یافت که بیشتر آنان را زنان و کودکان تشکیل می دهند.

منابع خبری همچنین از آتش سنگین نظامیان رژیم صهیونیستی به خیابان دهم در شرق تقاطع «الکویت» در جنوب شرق شهر غزه خبر دادند.

قایق های جنگی رژیم صهیونیستی نیز به سمت ماهیگیران در ساحل «القراره» در شمال غرب شهر خان یونس در جنوب نوار غزه آتش گشودند.

شمال غرب اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه نیز هدف حمله توپخانه رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

اشغالگران به شدت شهرک عبسان الجدیده در شرق شهر خان یونس را نیز زیر آتش قرار دادند.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت هشت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از هشت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه از دست داده است.
 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار بین‌الملل