انتصاب مدیر اجرایی جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان

استان‌ها

69819
انتصاب مدیر اجرایی جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان

دبیر سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در حکمی میثم بکتاشیان را به‌عنوان مدیر اجرایی این دوره از جشنواره در اصفهان منصوب کرد.

به گزارش گروه استان‌های ایران آنلاین، دبیر سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در حکم خود، میثم بکتاشیان معاون فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان را به‌عنوان مدیر اجرایی سی و ششمین دوره این جشنواره در اصفهان معرفی کرد.

مجید زین العابدین در این حکم بر هماهنگی، همکاری و هم‌افزایی با ارکان و مدیران ستاد جشنواره و همچنین استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و فکری هنرمندان و سرمایه‌های انسانی با تجربه برای برپایی رویدادی شایسته و در شان مخاطبان و سطح سینمای ایران تاکید کرده است.

سی‌ و ششمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان ایران از ۱۴ تا ۱۹ مهر امسال در اصفهان برگزار می‌شود.

بر اساس فراخوان این دوره از جشنواره، زمان ثبت‌نام و ارائه نسخه قابل بازبینی کلیه آثار از ۲۰ تا ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ خواهد بود.

این جشنواره امسال در سه بخش ملی، بین‌الملل و ویژه برگزار می‌شود.

متقاضیان برای ارائه نسخه اولیه، ضمن ثبت نام در سامانه جشنواره یک نسخه از فیلم خود را باید به دبیرخانه جشنواره (مدیریت ارزشیابی و داوری آثار) ارسال کنند.

مقررات عمومی و شرایط ارسال آثار به سی‌ و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم های کودکان و نوجوانان همزمان با انتشار فراخوان در سامانه جشنواره و سامانه بنیاد سینمایی فارابی در دسترس همه متقاضیان قرار دارد.


انتهای پیام/
منبع: ایرنا
دیدگاه ها
آخرین اخبار استان‌ها