نویدکیا: برای ماندن در مس به توافق نسبی رسیدم

ورزش

69970
نویدکیا: برای ماندن در مس به توافق نسبی رسیدم

سرمربی تیم فوتبال مس‌رفسنجان گفت: از بچگی در سپاهان بودم و اگر فردا قهرمان شویم، قطعا ناراحت خواهم شد.

به گزارش گروه ورزشی ایران آنلاین، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال مس‌رفسنجان امروز چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی فینال جام حذفی مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: شاید بازی آخر جام حذفی از نظر مطبوعاتی جذابیتی نداشته باشد چون این دیدار فینال است و حرف زدن هم غیر منطقی به نظر می‌رسد. قطعا هر دو تا تیم دلشان می‌خواهد با برد بازی را به پایان برسانند. شک نکنید ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که بتوانیم مردم کرمان را خوشحال کنیم اما ما با یک تیم بسیار خوب بازی می‌کنیم و گل زدن به این تیم هم سخت است.

وی افزود: ما تنها تیمی هستیم که فقط با تیم‌های لیگ برتری بازی کردیم و این برای جای خوشحالی دارد که توانستیم تیم‌های سخت را ببریم و امیدوارم به آن چیزی که می‌خواهیم برسیم. شک نکنید هر تیمی که تلاش کند مزد زحمات خود را هم می‌گیرد.

سرمربی مس رفسنجان در خصوص تقابل دوباره با تیم سابق خود گفت: من بعد از بازی مقابل آلومینیوم اراک فهمیدم در فینال با سپاهان بازی داریم. کمی از لحاظ فکری بهم ریختم ولی بحث حرفه‌ای‌گری است و من هم باید تمام تلاشم را بکنم که مس‌ قهرمان شود. بازی قبلی سپاهان سرمربی این تیم مصاحبه‌ای کرد که گفت نویدکیا می‌خواهد نشان دهد رفتنش و کنار گذاشتنش از تیم اشتباه بوده است ولی واقعیت این بود که من به خاطر بحث دیدگاهی بود از تیم رفتم و اینکه من هیچ وقت دلم نمی‌خواهد در مورد این موضوع حرف بزنم و هیچ‌گاه من علیه سرمربی یا مدیران باشگاه مصاحبه نکردم.

نویدکیا افزود: در سالی که من سرمربی بودم، ۹ تا از بازیکن‌های تیم قراردادشان تمام شده بود و من فقط دو تای آن ها را می‌خواستم و همان ۲ بازیکن را به باشگاه فرستادم ولی مدیران باشگاه با همین دو تا بازیکن بد رفتار کردند و من هم به خاطر همین موضوع از باشگاه بیرون آمدم. اما در بازی فردا تمام تلاشمان را می‌کنیم که برنده از بازی بیرون بیاییم.

سرمربی تیم مس‌رفسنجان گفت: من نیم نگاهی به تماشاگران سپاهان دارم. از بچگی در اصفهان بودم و خاطرات زیادی در آنجا دارم و قهرمانی زیادی به دست آوردم و همیشه پیشنهادات را به خاطر سپاهان رد می‌کردم. اگر قهرمان بشویم قطعا ناراحت می‌‎‌شوم چون سال‌های زیادی در اصفهان بودم اما با تیم خودمم خوشحالی می‌کنم.

نویدکیا در خصوص شرایط عجیب تیم مس گفت: می‌دانم بحث‌های زیادی در خصوص تیمم هست اما این مورد در زمان سرمربیگری من نیست و ما نمی‌دانیم چه اتفاقی افتاده است ولی در بازی فینال هیچ تاثیری رو ما نمی‌گذارد چون این بازی حساس است. امیدوارم بازیکنان به این موضوعات فکر نکنند.

وی در مورد ماندن خود در مس‌رفسنجان، خاطرنشان کرد: من صادقانه صحبت می‌‎کنم و می‌‎گویم در این چند روز چند باشگاه با من تماس گرفتند ولی به آنها گفتم تا موقعی که تیم بازی دارد، جواب نمی‌دهم. در حال‌حاضر من با مس‌رفسنجان به یک توافق نسبی رسیدم و امیدوارم کارمان هم در اینجا ادامه بدهیم چون مردم کرمان هم به من احترام می‌گذارند.

سرمربی مس‌رفسنجان در خصوص اینکه اگر تیمش قهرمان شود و در آسیا حضور نداشته باشد، گفت: قطعا این موضوع در بازیکنان تاثیر دارد. من در صحبت‌های قبلی هم گفتم باید بازی فینال را ببریم چون یک اعتبار بزرگی برای باشگاه می‌آوریم. من فکر می‌کنم بازیکنان تمام تمرکزشان برای بازی فردا است نه چیز دیگری.

نویدکیا ادامه داد: شاید خیلی ها از من تعریف کنند و بگویند بهترین کار را انجام داده است اما اینکه بگویم از پول بدم می‌آید، دروغ است. همه پول را دوست دارند ولی من هیچ‌وقت مبنای زندگی خودم را بر مسائل اقتصادی نگذاشته‌ام. من دلم می‌خواهد کار حرفه‌ای انجام دهم و قهرمان شویم.

وی در مورد اینکه آیا احتمال دارد مس تدافعی بازی کند یا نه، تصریح کرد: من همیشه دلم می‌خواهد تیمم سبکی که دوست دارم بازی کند اما در این بازی شاید تصمیماتی بگیریم ولی من همیشه دلم می‌خواهد یک بازی هجومی نمایش بدهیم. در بازی فردا قطعا بهترین عملکرد خودمان را نشان خواهیم داد.

نویدکیا در مورد مصدومین تیم، اظهار کرد: ما فقط مهدی ترکمان را به عنوان مصدوم داریم و خوشبختانه همه حضور دارند. منتظر محمد هم قرضی در اینجا حضور دارد و این که خودش باید تصمیم بگیرد که در رفسنجان بماند یا برگردد تهران. 
 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار ورزش