هشدار شاه اردن درباره گسترش دامنه درگیری در منطقه

بین‌الملل

70296
هشدار شاه اردن درباره گسترش دامنه درگیری در منطقه

شاه اردن امروز (یکشنبه) با تأکید بر ضرورت برقراری آتش‌بس در نوار غزه، درباره گسترش دامنه درگیری در منطقه هشدار داد.

به گزارش گروه بین الملل ایران آنلاین، «عبدالله دوم» شاه این کشور امروز میزبان «ولید جنبلاط» رئیس سابق حزب سوسیالیست ترقی‌خواه پارلمان لبنان بود.

در این دیدار تحولات منطقه بررسی شد و شاه اردن بر ضرورت برقراری آتش‌بس دائمی در نوار غزه و اهمیت تداوم ارسال کمک‌های بشردوستانه به مناطق مختلف این باریکه به منظور جلوگیری از تشدید فاجعه انسانی تأکید کرد.

وی درباره خطرات گسترش دامنه درگیری در منطقه هشدار داد و اهمیت ثبات لبنان و امنیت پایدار در این کشور را مورد تأکید قرار داد.

در این دیدار همچنین «أیمن الصفدی» وزیر خارجه اردن حضور داشت.

به گزارش ایرنا، با گذشت ۲۶۱ روز از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و تحمیل قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از حدود ۹ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.
 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار بین‌الملل