جلیلی: هر سفارتخانه باید یک سکوی صادراتی باشد

سیاست

70341
جلیلی: هر سفارتخانه باید یک سکوی صادراتی باشد

«سعید جلیلی» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: هر سفارتخانه باید یک سکوی صادرات باشد و برای کشور ارزی‌آوری داشته باشد و در اقتصاد ایفای نقش کند.

به گزارش گروه سیاسی ایران آنلاین، «سعید جلیلی» شامگاه دوشنبه چهارم تیر در چهارمین مناظره نامزدهای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اظهار داشت: وقتی صحبت از فرصت ها می کنیم بخش عمده آن در سیاست خارجی است سوال مردم این است که این سیاست خارجی به زندگی ما چه ارتباطی دارد؟ از فرصت ها تعامل به دست می آید و از تعامل منافع به دست می‌آید.

وی ادامه داد: کشورها با هم تعاملاتی دارند که فرصت‌ها در این تعاملات شکل می‌گیرد. موضوع اقتصادی بسیار مهم است و باید بدانیم با کشورهای جهان چه اشتراکی داریم نه اینکه با چند کشور اختلافاتی وجود دارد. 

جلیلی افزود: در دنیا کشورهای زیادی داریم که می‌توانیم به خصوص در زمینه‌های اقتصاد تعامل داشته باشیم.  

گفتنی است چهارمین مناظره انتخاباتی «سعید جلیلی» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شامگاه دوشنبه - چهارم تیرماه - با حضور پنج رقیب دیگر با محوریت «ایران در جهان امروز» به صورت زنده از شبکه‌ یک سیما پخش شد.

این مناظره به صورت زنده از شبکه‌های یک پخش می شود و شبکه‌های رادیویی انتخاب و ایران نیز هم‌زمان این مناظره‌ها را پخش می‌کنند مناظره نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری از شبکه سلامت سیما نیز برای ناشنوایان روی آنتن می‌رود.

همچنین لینک پخش زنده مناظره های نامزدهای ریاست جمهوری از طریق ساترا در اختیار سکوهای شبکه نمایش خانگی و خبرگزاری‌ها قرار داده می‌شود تا بتوانند نسبت به پخش زنده مناظره‌های تلویزیونی از طریق قاب اختصاصی (آی فریم) اقدام کنند.

پیش از این نخستین مناظره تلویزیونی نامزدهای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری روز دوشنبه ۲۸ خرداد ماه، دومین مناظره تلویزیونی پنجشنبه ۳۱ خرداد، سومین مناظره تلویزیونی جمعه اول تیرماه برگزار شده است و علاوه بر امشب دوشنبه چهارم تیرماه، فردا سه‌شنبه پنجم تیرماه دیگر مناظره‌ این ۶ نامزد تا پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

سه مناظره اول از ساعت ۲۰ تا ۲۴ روی آنتن سیما رفت و امشب بنا بر اعلام سخنگوی ستاد انتخابات رسانه ملی، یک ساعت از زمان مناظره کم شده است و مناظره امشب یک ساعت زودتر و ساعت ۲۳ به پایان می‌رسد و بر این اساس، مناظره امشب شامل دو بخش پرسش کارشناسان است و هر نامزد به جای ۴ دقیقه، ۵ دقیقه فرصت پاسخگویی خواهد داشت.

مناظره چهارم از سه بخش به دو بخش پرسش کارشناسان تبدیل شده است و هر نامزد به جای ۴ دقیقه فرصت پاسخگویی، ۵ دقیقه فرصت پاسخگویی دارد همچنین زمان استراحت چند دقیقه‌ای در جریان مناظره هم حذف شده است.

آخرین مناظره روز سه‌شنبه تیرماه مصادف با روز عید سعید غدیر، از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۶ پخش خواهد شد.

سعید جلیلی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محمد باقر قالیباف، علیرضا زاکانی، مصطفی پورمحمدی و مسعود پزشکیان، ۶ نامزد تایید صلاحیت شده در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری هستند.

 

 


انتهای پیام/
منبع: ایرنا
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست