در مناظره چهارم انتخابات ریاست جمهوری؛

زاکانی: جایابی قدرت در عرصه منطقه‌ای و بین‌المللی با مدل سوخته امکان‌پذیر نیست

سیاست

70342
زاکانی: جایابی قدرت در عرصه منطقه‌ای و بین‌المللی با مدل سوخته امکان‌پذیر نیست

علیرضا زاکانی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه امروز قدرت دچار پراکندگی و دگرگونی شده است، گفت: با مدل‌های قبلی و سوخته نمی‌توان جایابی قدرت در عرصه منطقه‌ای و بین‌المللی داشت.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایران آنلاین، علیرضا زاکانی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شامگاه دوشنبه - چهارم تیرماه - با حضور در چهارمین مناظره انتخاباتی با موضوع سیاسی در مقابل پنج رقیب دیگر انتخاباتی، برنامه‌ها و دیدگاه‌های اجرایی خود را با محوریت "ایران در جهان امروز" تشریح می‌کند.

این مناظره به صورت زنده از شبکه‌های یک پخش می شود و شبکه‌های رادیویی انتخاب و ایران نیز هم‌زمان این مناظره‌ها را پخش می‌کنند مناظره نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری از شبکه سلامت سیما نیز برای ناشنوایان روی آنتن می‌رود.

همچنین لینک پخش زنده مناظره های نامزدهای ریاست جمهوری از طریق ساترا در اختیار سکوهای شبکه نمایش خانگی و خبرگزاری‌ها قرار داده می‌شود تا مخاطبان بتوانند نسبت به پخش زنده مناظره‌های تلویزیونی از طریق قاب اختصاصی (آی فریم) اقدام کنند.

مدت زمان این مناظره همانند مناظره قبلی سه ساعت خواهد بود و مهدی خسروی گوینده خبر اجرای برنامه را به عهده دارد.

پیش از این نخستین مناظره تلویزیونی نامزدهای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری روز دوشنبه ۲۸ خرداد ماه، دومین مناظره پنجشنبه ۳۱ خردادماه و سومین مناظره جمعه اول تیرماه برگزار شده بود و علاوه بر امشب، سه‌شنبه پنجم تیرماه دیگر مناظره‌های این ۶ نامزد تا پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

سه مناظره اول از ساعت ۲۰ تا ۲۴ روی آنتن سیما رفت و مناظره امشب ساعت ۲۰ تا ۲۳ پخش می شود و مناظره روز پنجم تیرماه مصادف با روز عید سعید غدیر، از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۶ پخش خواهد شد. در مناظره امشب به خاطر فاصله کوتاهی که با برگزاری مناظره پایانی پیدا می‌کند یک ساعت زودتر و ساعت ۲۳ به پایان می رسد. این مناظره از سه بخش به دو بخش پرسش کارشناسان تبدیل می شود و هر نامزد به جای ۴ دقیقه فرصت پاسخگویی، ۵ دقیقه فرصت پاسخگویی دارد. همچنین زمان استراحت چند دقیقه‌ای در جریان مناظره هم حذف شده است.

سعید جلیلی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محمد باقر قالیباف، علیرضا زاکانی، مصطفی پورمحمدی و مسعود پزشکیان، ۶ نامزد تایید صلاحیت شده در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری هستند.

 


انتهای پیام/
منبع: ایرنا
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست