هاآرتص: نتانیاهوی دیوانه اسرائیل را نابود می‌کند

بین‌الملل

70374
هاآرتص: نتانیاهوی دیوانه اسرائیل را نابود می‌کند

روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» امروز سه شنبه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی را «دیوانه» خواند و نوشت که او به دنبال نابودی این رژیم است.

به گزارش گروه بین الملل ایران آنلاین، روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشت که نتانیاهوی دیوانه، رژیم صهیونیستی را به سوی نابودی می‌کشد و برهم زدن توافق تبادل‌اسرا با مقاومت فلسطین در راستای به تاخیر انداختن اجرای حکم نتانیاهو و نرفتن او به دادگاه گرفته است.

این رسانه صهیونیستی همچنین به وضعت ارتش رژیم صهیونیستی پس از بیش از هشت ماه نبرد با مقاومت فلسطین در نوار غزه اشاره کرد و نوشت: ده‌ها نظامی ذخیره ارتش اعلام کرده اند که حتی در صورت مجازات شدن، حاضر به بازگشت به خدمت وظیفه نظامی در نوار غزه نیستند.

صهیونیست‌ها دوشنبه شب نیز در قدس اشغالی با برپایی تظاهرات در مجاور اقامتگاه نتانیاهو خواستار بستن فوری قرارداد مبادله اسیران با مقاومت فلسطین برای بازگرداندن اسرای صهیونیست از نوار غزه شدند.

شهرک‌نشینان صهیونیست همچنین به خیابان‌های تل‌آویو آمده و علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی شعار دادند و خواستار سرنگونی کابینه او شدند.

خانواده‌های اسرای صهیونیست و نظامیان کشته شده در نوار غزه، خواهان پایان جنگ علیه این منطقه در چارچوب توافق مبادله اسرا با مقاومت فلسطین هستند. آنها تاکید می کنند که ادامه جنگ منجر به کشته شدن شمار بیشتری از اسرا و نظامیان صهیونیست خواهد شد.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده باخته و حتی پس از بیش از هشت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه از دست داده است.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار بین‌الملل