ابوالفتح در گفت‌وگو با ایران آنلاین مطرح کرد؛

آیا پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات آمریکا ترسناک است؟

سیاست

70447
آیا پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات آمریکا ترسناک است؟

کارشناس مسائل آمریکا با اشاره به تاثیر پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا بر سرنوشت کشور ما گفت: اگر ترامپ پیروز انتخابات شود، حتما مشکلاتی را برای کشور ما ایجاد می‌کند اما باید این را بدانیم که نه ایران همان ایران سال ۲۰۱۸ است و نه جهان؛ بلکه همه چیز تغییر یافته است‌.

گروه سیاسی ایران آنلاین: این روزها بحث‌های زیادی درباره رابطه انتخابات آمریکا و تاثیر آن بر روی امور داخلی ایران مطرح است و در این میان، عده‌ای بر این باورند که انتخاب مجدد دونالد ترامپ در انتخابات آمریکا می‌تواند بر عمق مشکلات اقتصادی ایران بیفزاید، اما عده‌ای هم معتقدند که انتخابات آمریکا تاثیری بر روی کشور ما نخواهد داشت.
 
در همین رابطه، امیر ابوالفتح کارشناس مسائل آمریکا در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایران آنلاین درباره انتخابات پیش‌رو در آمریکا اظهار کرد: حدود چهار، پنج ماه به انتخابات آمریکا باقی مانده و در این مدت زمان، وقوع هر چیزی امکان‌پذیر است تا سرنوشت این انتخابات تغییر کند.
 
ابوالفتح با بیان اینکه با توجه به شرایط کنونی می‌توان گفت که شانس ترامپ برای پیروزی بر بایدن بالاست، بیان کرد: اما نمی‌توان به قطعیت گفت که او رئیس‌جمهور خواهد شد و امکان دارد همه چیز دستخوش تغییر شود‌.
 
کارشناس مسائل آمریکا با اشاره به تاثیر پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا بر سرنوشت کشور ما گفت: اگر ترامپ پیروز انتخابات شود، حتما مشکلاتی را برای کشور ما ایجاد می‌کند اما باید این را بدانیم که نه ایران همان ایران سال ۲۰۱۸ است و نه جهان؛ بلکه همه چیز تغییر یافته، بنابر این پیروزی یک نامزد انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا حتی اگر دونالد ترامپ باشد با یک سری محدودیت‌ها مواجه خواهد بود.
 
وی با بیان اینکه اگر بایدن برنده انتخابات باشد یا ترامپ شرایط متفاوتی را برای کشور ما رقم خواهد زد، عنوان کرد: با همه ابن تفاسیر، از یک طرف نباید دچار کم‌بینی شویم و از طرف دیگر نباید نگرانی و وحشت زیادی نسبت به انتخاب هر کدام از طرفین هم داشته باشیم‌.

انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست